پرطرفدارترین آبمیوه گیری پارس خزر + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

برند پارس خزر یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی است که به تولید انواع محصولات همچون آبمیوه‌گیری، ماشین لباسشویی، زودپز، غذاساز، سرخ کن و جاروبرقی می‌پردازد. این برند ایرانی با تولید و عرضه محصولات باکیفیت توانسته سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را از آن خود کند و در میان بهترین برندهای لوازم خانگی کشور قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین آبمیوه‌گیری پارس خزر را معرفی می‌کند.

1- آبمیوه گیری پارس خزر مدل مانگو

قیمت این محصول در لحظه یک میلیون و 760 هزار تومان است. این مدل آبمیوه‌گیری تک‌کاره پارس خزر از جمله کالاهای اقتصادی و مقرون‌ به‌صرفه به‌شمار می‌رود که عملکرد و کارایی مناسبی دارد. این آبمیوه‌گیری برقی در وزن 1.7 کیلوگرمی همراه موتور پرقدرت با توان مصرفی معادل 300 وات تولید شده است. فضای درونی این دستگاه از تیغه و صافی استیل ضد زنگ طراحی شده است که مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. مدل مانگو با توجه به قدرت موتور، نوع و اندازه تیغه امکان آبگیری 55 درصدی میوه‌ها و سبزیجات را دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- آبمیوه گیری پارس خزر مدل Avacado

قیمت این محصول 2 میلیون و 200 هزار تومان است. مدل آواکادو از ظرفیت پارچ 0.7 لیتری و موتوری با توان مصرفی 435 وات تشکیل شده است. از قابلیت‌های این محصول تک‌کاره می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت دو مرحله، فیلتر قابل شست و شو، ظرف تفاله بزرگ اشاره کرد. بر روی بدنه دستگاه پیچی جهت تنظیم سرعت موتور تعبیه شده که می‌توان سرعت آن را بر اساس نوع میوه تنظیم کرد. از سرعت پایین برای آبگیری میوه‌های نرم همچون طالبی و هندوانه و از سرعت بالای دستگاه جهت آب‌گیری میوه‌های سختی همچون هویج و سیب استفاده می‌شود.

3- آبمیوه گیری پارس خزر مدل Vita Fruit

قیمت این محصول 3 میلیون و 350 هزار تومان است. ویتا فروت با توجه به قیمت مناسبی که دارد از دسته آبمیوه‌گیری‌های سه کاره و اقتصادی محسوب می‌شود. این محصول با بدنه‌ای از جنس پلاستیک، تیغه‌ای از جنس استیل و توان مصرفی 450 وات طراحی شده است. موتور پرقدرت آن قادر به آبگیری انواع میوه‌ها بوده و به وسیله آن می‌توان انواع نوشیدنی‌ها را آماده کرد. با استفاده از پارچ مخلوط‌کن 1.5 لیتری این مدل می‌توان انواع نوشیدنی‌ها، شیک، سس را فراهم آورد. با استفاده از سومین دستگاه آن می‌توان انواع مواد همچون فلفل سیاه را تا وزن 100 گرم آسیاب کرد.

4- آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

قیمت این دستگاه 3 میلیون و 260 هزار تومان است. پارس خزر مدل تایگر را به موتوری قدرتمند و پرسرعت با توان مصرفی 700 وات مجهز کرده است. میزان سرعت دستگاه را می‌توان به وسیله پیچ تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه تنظیم کرد. سرعت پایین برای آبگیری میوه‌های نرم مثل موز یا سبزیجات و سرعت بالا برای آبگیری میوه‌هایی سخت همچون سیب، هویج و کرفس بسیار مناسب است.

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به سوئیچ ایمنی، تیغه استیل ضدزنگ و بدنه فلزی آن اشاره کرد. در زیر بدنه آبمیوه‌گیری تایگر پایه‌های لاستیکی چسبان ضد لغزش نصب شده است تا میزان لرزش و جابه‌جایی دستگاه را به حداقل برساند. از مزیت‌های دیگر مدل تایگر دهانه 75 میلی‌متری آن است که کار با دستگاه را آسان‌تر می‌سازد، با استفاده از این دهانه بزرگ می‌توان انواع میوه‌ها را به صورت کامل درون دستگاه قرار داد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرطرفدارترین آبمیوه گیری پارس خزر + قیمت

  1. نهال رستمی گفته:

    آبمیوه گیری داشتم باهاش چندبار آب هویج گرفتم خراب شد نمیدونم چرا کلا هویج رو فکر کنم نمیشه با آبمیوه گیری های خونگی درست کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز