عمارت 12 میلیون دلاری شبیه کاخ ورسای + تصاویر

ژیوار

عمارتی ۱۲ میلیون دلاری باشکوهی به دلیل داشتن مناره‌های خیال‌انگیز و باغ‌های جادویی خود به کاخ ورسای در فرانسه تشبیه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این خانه فوق لوکس در حقیقت در شهرک تاریخی گلدوین، پنسیلوانیا واقع شده و کل مجموعه ۷.۲۵ هکتار و خود عمارت ۲۷۰۰ متر مربع وسعت دارند.

این ملک توسط معمار مشهور اف.ال. بیسینجر و با الهام از قلعه‌های فرانسوی، به‌ویژه کاخ ورسای طراحی و ساخته شده و ۷ اتاق خواب، ۹ حمام دستشویی کامل، دروازه‌های باشکوه، مسیر طولانی درخت‌‌کاری‌ شده با چمن‌زار در دو طرف و یک فواره شگفت‌انگیز در مرکز را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پس از ورود به سالن اصلی اولین چیزهایی که توجه‌ را جلب می‌کنند، پنجره‌های بزرگ و پلکان دوقلوی چوبی و حکاکی‌شده هستند. اتاق نشیمن به یک شومینه مرمرین دست ساز و اسپانیایی مزین شده و به یک تراس بزرگ باز می‌شود، همچنین تقریبا تمام اتاق‌های این عمارت دارای لوسترهای کریستالی خیره کننده و گچ‌بری‌های ونیزی هستند.

اتاق خواب اصلی بیشتر شبیه به محل استراحت خانواده سلطنتی است و به یک حمام طلایی، با کف‌پوش مرمری مجهز شده است. آشپزخانه نیز با وجود پنجره‌های قوسی و بخش غذاخوری چشم نواز، در نوع خود یک شاهکار معماری به شمار می‌رود.

برخلاف ظاهر سلطنتی، این عمارت همچنین به جدیدترین فناوری‌های خانه هوشمند مجهز شده و امکانات سرگرمی و تفریحی مانند اتاق شراب ایتالیایی، استخر رو‌ باز و سرپوشیده، اتاق ماساژ، سالن بولینگ، گاراژ ماشین‌های لوکس، سالن تناسب اندام، سینمای مجلل، سالن آرایشی، زمین تنیس و بسکتبال، باغ‌های گل رز به سبک فرانسوی و حتی سوئیت مهمان را شامل می‌شود.

ساخت این عمارت از سال ۲۰۰۳ آغاز و طی یک دوره چهار ساله، یعنی در سال ۲۰۰۷ تکمیل شد و در حال حاضر برای فروش گذاشته شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز