نگاهی به عمارت بسیار مجلل ۲۳ میلیون دلاری هالیوودی

چهره مشهور صنعت سینما، هاوارد هیوز، سال‌ها در این عمارت اسپانیایی زندگی می‌کرد و حتی بسیاری از فیلم‌های محبوبش را در آنجا فیلمبرداری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، عمارت باشکوه «ریوایوال» (Revival) با مساحتی معادل ۹۴۵ متر مربع، توسط معمار سرشناس، رولند ای کوت، طراحی شد. با وجود نوسازی، ظاهر بسیاری از جزئیات اصلی خانه نظیر سقف‌های چوبی و کاشی‌های سفالی قرمز حفظ شده است.

بیشتر بخوانید:

در نمای بیرونی این عمارت نیمه بیضی، حیاط سنگفرش شده، زمین گلف، درختان مرکبات، استخر اختصاصی و اجاق پیتزای سفارشی توجه هر بازدید کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در بخش داخلی خانه نیز، هشت اتاق خواب، یک آشپزخانه فوق حرفه‌ای، اتاق نشیمن گسترده با قفسه‌های کتاب کف تا سقف، پنجره‌های بزرگ با منظره تپه‌های هالیوود به چشم می‌خورند. از سوی دیگر امکانات کم‌نظیری مانند اتاق نمایش، انبار نوشیدنی با ظرفیت 2 هزار و 500 بطری و یک اقامتگاه مهمان مجهز نیز در آن تعبیه شده‌اند.

این عمارت ۲۳ میلیون دلاری که در منطقه مجلل لس آنجلس واقع شده در فهرست اماکن تاریخی ایالات متحده جای گرفته و زمانی محل زندگی سلبریتی‌های مشهوری مانند می وست، کلارک گیبل، نات کینگ کول و مارگو رابی بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز