عمارت 120 اتاقه‌ شاهزاده فراموش شده انگلستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاهزاده ادوارد کوچکترین پسر ملکه الیزابت دوم و شاهزاده فلیپ و برادر کوچکتر پادشاه چارلز به شمار می‌رود اما همچنین لقب «شاهزاده فراموش شده» را دریافت کرده است. با این حال او در حال حاضر یکی از ثروتمندترین اعضای خانواده سلطنتی به شمار می‌رود که به همراه خانواده‌اش در قصری با ۱۲۰ اتاق زندگی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شاهزاده ادوارد در سال ۱۹۹۹ پس از ازدواج با سوفی ریس جونز در قصر ۳۹ میلیون دلاری خود، واقع در بگشات، اقامت گزید.

بیشتر بخوانید:

او از آن زمان تا کنون به همراه همسر و دو فرزندش، لیدی لوئیز ویندزور و جیمز ویسکونت سورن در این ساختمان ۲۰۰ ساله زندگی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

البته این زوج پیش از آغاز زندگی مشترک خود حدود ۲.۴ میلیون دلار برای بازسازی بنا هزینه کردند و علی‌رغم عدم انتشار اطلاعات رسمی، دیده‌ها و شنیده‌های حاکی از آن است که باغ‌های بکر و فضای داخلی آن چیزی از کاخ سلطنتی کم ندارد.

با عکس‌های منتشر شده در حساب توییتر خانواده سلطنتی، دکور خیره‌کننده گوشه‌ای از این عمارت که با مبلمان و فرش سبز، آینه طلایی، شومینه و بوفه مجلل و تابلوهای نفیس تزئین شده آشکار شدند‌.

از ۱۲۰ اتاق این خانه بخشی به دفتر کاری شاهزاده ادوارد اختصاص داده شده که دارای یک کتابخانه عظیم کف تا سقف است. همسر او، سوفی، در یک تماس ویدیویی با رسانه‌ها از بخشی از آشپزخانه مجلل خود و ظروف سلطنتی و کمیابی مانند یک ست چای چینی رونمایی کرد‌.

پرنس ادوارد پس از قضاوت‌های نادرستی که درباره وی صورت گرفت چندین بار ثابت کرد که یکی از ثابت قدم‌ترین و قابل اعتمادترین اعضای خانواده سلطنتی به شمار می‌رود. بنابراین در مارس ۲۰۲۳ به درخواست ملکه فقید الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ عنوان دوک ادینبورگ را دریافت کرد.

انتهای پیام

اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز