سبک زندگی عجیب‌ خانواده سلطنتی دبی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ثروت عجیب و غریب خانواده سلطنتی دبی، باعث شده سبک زندگی میلیاردرهایی مانند ایلان ماسک و جف بزوس خنده‌دار به‌نظر برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، حاکم دبی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم و خانواده‌اش با ثروت خالص ۱۸ میلیارد دلار شاید ثروتمندترین افراد جهان نباشند اما چیزی که توجه‌ را بیشتر جلب می‌کند سبک زندگی غیرمعمول آن‌ها است.

بیشتر بخوانید:

شیخ محمد که در ۱۷ سال گذشته بر دبی حکومت کرده، اکنون ۶ همسر و ۲۳ فرزند دارد‌. جشن عروسی او با اولین همسرش حدود ۱۰۰ میلیون دلار هزینه برداشت و رسما رکورد گینس گران‌ترین عروسی جهان را شکست.

راز آسمان پایتخت

تمام اعضای این خانواده پرجمعیت در قصر ۲ میلیارد دلاری زعبیل اقامت دارند که ۲۷ برابر از کاخ سفید بزرگ‌تر است. در این کاخ امکانات باورنکردنی نظیر باغ وحش شخصی، استخر عظیم، باغ‌های سرسبز، سالن تنیس، اصطبل و چندین سالن‌ ضیافت را در خود جای داده است. از جمله مصالح استفاده شده در ساختمان آن نیز می‌توان به طلای ۲۲ عیار و سنگ مرمر وارداتی از ۱۳ کشور مختلف اشاره کرد.

خانواده مکتوم در بسیاری از نقاط جهان از جمله انگلستان، سوئیس، فرانسه، عمان و مراکش دارای کاخ‌ها و املاکی هستند که از نظر امکانات چیزی از کاخ زعبیل کم ندارد.

قایق‌های تفریحی ۴۰۰ و‌ ۱۸۰ میلیون دلاری و جت شخصی بوئینگ ۴۰۰-۷۴۷ نیز برای سفرهای خصوصی اعضای خانواده استفاده می‌شود.

شایعات می‌گویند شیخ محمد و همسر سابقش شاهدخت هیا بنت حسین، یک بار ۳ میلیون دلار برای خرید توت فرنگی و‌ ۸۵۰ هزار دلار برای تعطیلات تابستانی در ایتالیا هزینه کرده‌اند. حاکم دبی حتی پس از طلاق نیز ۷۰۰ میلیون دلار به همسر سابقش پرداخت کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سبک زندگی عجیب‌ خانواده سلطنتی دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز