حاکم بعدی امارات متحده عربی کیست؟ شیخ محمد بن زاید آل نهیان را بشناسید

رئیس‌جمهور امارات متحده عربی درگذشت و انتظار می‌رود برادر کوچکتر قدرتمندش جانشین او در سکان سومین تولیدکننده بزرگ نفت اوپک شود.

شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، کشور امارات را از در بحران مالی جهانی هدایت کرد و بر دگرگونی سریع اقتصادی آن نظارت داشت. او در سن 73 سالگی فوت کرد و از سال 2004 بر سر کار بود.

شیخ خلیفه همچنین فرمانروای ابوظبی، بزرگترین و ثروتمندترین کشور شیخ نشین هفت گانه امارات متحده عربی بود. برادر کوچکتر وی، ولیعهد شیخ محمد بن زاید آل نهیان، قرار است رئیس جمهور کشور و حاکم ابوظبی شود.

شیخ محمد در توییتر خود نوشت: «خلیفه بن زاید، برادر من، مرشد و معلم من، خداوند تو را بیامرزد و تو را به رحمت و بهشت خود ببرد».

آریاک سفر

شیخ محمد سال‌ها به دلیل وضعیت بد سلامتی شیخ خلیفه رهبر امارات متحده عربی بوده است. انتظار نمی رود این جانشینی منجر به تغییر قابل توجهی در جهت گیری سیاست از جمله در مورد نفت شود.

شیخ محمد پیش از این سیاست انرژی و ثروت نفتی کشور را کنترل می کرد که تخمین زده می شود 6 درصد از ذخایر اثبات شده جهان را تشکیل می‌دهد. ولیعهد همچنین رئیس شرکت ملی نفت امارات متحده عربی است و ریاست شورای عالی امور مالی و اقتصادی ابوظبی را برعهده دارد. او پیش از مرگ برادرش قدرتمندترین مرد کشور بود.

امارات 40 روز عزای عمومی اعلام کرد و بخش دولتی و خصوصی از روز شنبه به مدت سه روز تعطیل شدند.

ندای سفر

کشور امارات به دلیل موقعیتی که دارد برای بازرگانان بسیار حائز اهمیت است دغدغه‌ی بسیاری از تاجران در مورد شرایط جدبد تجارت با امارات، نحوه اخذ ویزا و سایر شرایط است. این دغدغه برای مسافران دبی نیز وجود دارد در این میان همکاری با آژانسی معتبر که مسلط بر قوانین امارات و شرایط اخذ ویزای دبی هستند می‌تواند نگرانی ها را کاهش دهد. آژانس ندای سفر یکی از آژانس های معتبر در زمینه تور دبی است.

لحظه آخر

جاذبه‌های اقتصادی، فرهنگی، تفریحی و ماجراجویانه دبی این شهر را به یکی از مقاصد پرطرفدار بدل کرده است. این روزها بسیاری افراد در جستجوی بهترین تور دبی هستند تا خاطرات یک سفر به یادماندنی را در ذهن شان ماندگار کنند. برای سفر به دبی همواره باید هزینه بلیط، اقامت و خوراک را با نهایت دقت در نظر گرفت تا علاوه بر صرفه جویی در سفر بتوانید نهایت استفاده را از زمان و مقدار بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، ببرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدیلحظه آخر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز