قیمت اجاره ویلا استخردار در چالوس

ژیوار

شهر چالوس با داشتن آب‌وهوایی فوق‌العاده عالی و مناطق کوهستانی و جنگلی سرسبز همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد تفریحی خانواده‌ها در اواخر هفته و تعطیلات بوده و یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری به‌شمار می‌رود. از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا می‌توان به پارک جنگلی فین چالوس، آب گیر هسل، آبشار هریجان، آبشار اکاپل، پارک جنگلی نمک‌آبرود و طبیعت زیبا و بکر دریاچه ولشت اشاره کرد. قیمت اجاره ویلا استخردار در چالوس از شبی 700 هزار تومان تا شبی 19 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره ویلا استخردار در چالوس را بررسی می‌کند.

* قیمت یک ویلا 110 متری با استخر آبگرم در چالوس در اوایل هفته شبی یک میلیون و 400 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 2 میلیون و 400 هزار تومان است. این ویلا جنگلی در روستای اکبرآباد در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه واقع شده است و تا مرکز چالوس تنها 6 دقیقه فاصله دارد. این ویلا دوخوابه می‌تواند برای اقامت یک خانواده 4 نفره مناسب باشد. هر دو اتاق این ویلا به یک تخت دونفره مجهز شده‌اند و در یکی ازاتاق‌ها دو دست رخت‌خواب برای استراحت سایر میهمانان تعبیه شده است. ازجمله امکانات این ویلا می‌توان به آب لوله‌کشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، اقلام بهداشتی، گاز، یخچال و مبلمان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

* قیمت اجاره یک ویلا 250 متری با استخر آبگرم و جکوزی، در اوایل هفته شبی 4 میلیون تومان و در تعطیلات شبی 5 میلیون تومان است. این ویلا دوبلکس 3 خوابه می‌تواند برای اقامت 6 نفر مناسب باشد. هر سه اتاق این ویلا به تخت دونفره مجهز شده‌اند. از جمله امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به استخر، میز بیلیارد و جکوزی اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این ویلا دوبلکس می‌توان به اقلام بهداشتی، اجاق‌گاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کباب‌پز، تلویزیون و آب لوله‌کشی اشاره کرد.

* اجاره یک ویلا 300 متری مجهز به استخر آبگرم در شهر چالوس و در نزدیکی ساحل دریا، در اوایل هفته 5 میلیون تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 5 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. استخر سرپوشیده آبگرم  این ویلا در ابعاد 5 در 4 متر و عمق 1.70 بوده و به سیستم تصفیه اتوماتیک مجهز شده است. این ویلا دوخوابه برای اقامت 4 الی 6 نفر می‌تواند مناسب باشد. هر دو اتاق این ویلا به تخت‌های دونفره مجهز شده‌اند و برای استراحت سایر میهمانان 2 دست رخت‌خواب در فضای مشترک قرارگرفته است. وجود مایکروفر، اجاق‌گاز، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اقلام بهداشتی، پارکینگ و کباب‌پز از دیگر ویژگی‌های این ویلا به‌شمار می‌روند.

* قیمت اجاره یک ویلا لاکچری با استخر و جکوزی آبگرم در اوایل هفته شبی 4 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 6 میلیون تومان است. این ویلا دوبلکس دارای سه اتاق خواب بوده و ظرفیتی برابر با 6 نفر دارد. دو اتاق این ویلا به تخت‌های دونفره و یک اتاق آن به دو تخت تک‌نفره مجهز شده است. همچنین، در یکی از اتاق‌ها سه دست رخت‌خواب برای استراحت سایر میهمانان درنظر گرفته شده است. این ویلا تا دریا حدود 5 دقیقه(با ماشین) فاصله دارد. از دیگر امکانات این ویلا می‌توان به آب لوله‌کشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، اقلام بهداشتی، گاز، یخچال و مبلمان اشاره کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز