قیمت روز ارز دیجیتال 12 شهریور 1402

ژیوار

وضعیت قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها با شکست اخیر بورس و اوراق بهادار آمریکا رونق گرفت. براساس گزارش‌ها و اخبار موجود، سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، طی چند ماه اخیر در برخی پرونده‌های مهم مرتبط با صنعت ارزهای دیجیتال متحمل شکست شد. همین امر سبب شده تا از اعتبار نهاد رگولاتوری مذکور کم شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ارز دیجیتال، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت ارز دیجیتال معروف و آخرین ضربه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا زمانی وارد شد که دادگاه فدرال حکمی مبنی بر قبول درخواست شرکت گری اسکیل درباره تبدیل تراست بیت کوین به صندوق قابل معامله در بورس را داد. این حکم بیان می‌کند که سازمان بورس آمریکا باید درباره رد تلاش‌های گری اسکیل برای تبدیل تراست بیت کوین به یک ای تی اف اسپات بازبینی لازم را انجام بدهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قبل از این کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نسبت به راه اندازی ای تی اف‌های آتی بیت کوین واکنش مثبتی داشت اما در چند سال اخیر همواره با درخواست شرکت‌های مختلف برای راه اندازی ای تی اف اسپات بیت کوین مخالفت کرده است. این موضوع و سابقه کمیسیون بورس و اوراق بهادار باعث شد تا شرکت گری اسکیل از این نهاد به دلیل چنین اقدامی شکایت کند که سرانجام نتیجه این پرونده به نفع گری اسکیل تمام شد. این شکست و دیگر شکست‌های سازمان بورس سبب شده تا نهادهای دولتی و قانونی آمریکا نسبت به گری گنسلر، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، بدبین و ناامید شوند.

دریان سفر امید

امروز وضعیت اتریوم نیز بهبود پیدا کرد اما این رمزارز هم نتوانسته محدوده هزار و 600 دلاری را ترک کند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 1.52 درصد کاهش پیدا کرده و به محدوده هزار و 632 دلاری رسید. قیمت ارز دیجیتال اتریوم طی یک هفته اخیر نزولی بوده و 21 دلار کاهش پیدا کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ رمزارز مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 636 دلاری عبور کند، راه برای صعود بیشتر آن هموارتر خواهد شد.

بایننس کوین نیز امروز نسبت به روز گذشته 0.21 درصد رشد قیمتی داشته و در محدوده 214 دلاری قرار گرفته است. این ارز دیجیتال هم در هفت روز گذشته 4 دلار کاهش قیمت را تجربه کرد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 214 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز