قیمت روز ارز دیجیتال 9 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

با وجود سخت گیری برخی از دولت‌ها و نوسانات قیمت بیت کوین، همچنان سرمایه گذاران و افراد نامدار زیادی به بازار رمزارزها وارد می‌شوند و مایل به معامله ارزهای دیجیتال مختلف هستند. اخیرا یکی از مقامات سابق دولت چین به دلیل عملیات غیرقانونی تجاری به شدت مجازات شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال معروف ثبات ندارد، اما سرمایه گذاران زیادی جذب آن می‌شوند تا دارایی خود را از تورم حفظ کنند. از میان دولت‌های مختلف، دولت چین از گسترش بیش از اندازه بازار رمزارزها بیشتر احساس خطر کرده و برای ماینرها و معامله گران این بخش موانع زیادی ایجاد کرده است. با این حال ماینرها و معامله گران چینی از کار دست نکشیده و با کوچ به کشورهای دیگر، سعی در گسترش هر چه بیشتر این نوع فعالیت خود داشته‌اند. با این وجود همچنان برخی از افراد در این کشور به استخراج ارزهای دیجیتال و معامله مشغول هستند که دولت با آن‌ها شدیدا برخورد می‌کند. شیائو یی، یکی از مقام‌های سابق استان جیانگشی چین، یکی از فعالان حوزه کریپتو بوده که اکنون به دلیل فساد مالی و سو استفاده از قدرت خود به حبس ابد محکوم شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس گزارش‌ها و خبرهای موجود، یکی از اتهامات وارده به شیائو یی، ارائه گزارش‌های امری اشتباره از مصرف برق به دستور اداره‌های مختلف برای پنهان کردن عملیات استخراج بیت کوین بوده است. شیائو یی به این جرم اعتراف و ابراز پشیمانی کرده است اما با این وجود به حبس مادام العمر محکوم شد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون شرایط بازار رمزارزها مساعد است و امروز قیمت اتریوم مجددا در مدار صعودی قرار گرفت. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل جزئی بالا رفته و به مرز هزار و 704 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 3.12 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل وودی، در صورتی که قیمت اتریوم از محدوده مقاومتی اولیه هزار و 709 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

علاوه بر اتریوم، بایننس کوین نیز صعود قیمتی داشته و با رشد 0.02 درصدی در مقایسه با روز قبل، در محدوده 223 دلاری قرار گرفته است. عملکرد هفت روز اخیر این ارز دیجیتال رشد 6 دلاری آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل وودی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 224 دلاری عبور کند، امکان صعود بیشتر آن وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز