قیمت روز ارز دیجیتال 8 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

وضعیت بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال معروف در اثر پیروزی شرکت گری اسکیل بهبود پیدا کرد. به نظر انتشار اخباری پیرامون راه اندازی سیستم پرداختی با رمزارزها نیز باعث خواهد شد تا وضعیت کریپتو لحظه به لحظه بهتر شود.

به گزارش کاماپرس، مجموعه‌های معتبر زیادی درصدد ایجاد سیستم پرداخت رمزارزی هستند و به نظر این موضوع اثر مثبتی روی قیمت ارز دیجیتال مختلف خواهد داشت. اخیرا بیت کوینیست اعلام کرده که پلتفرم ایکس در تلاش است تا مجوزهای لازم برای فعالیت با امکان پرداخت رمزارزی را در آمریکا به دست آورد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مدیر پلتفرم ایکس، از سال 2021 نسبت به بیت کوین و دوج کوین واکنش‌های مثبتی نشان داد و بارها از این دو ارز دیجیتال پرمخاطب در پلتفرم ایکس حمایت کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ماسک از زمانی که شبکه اجتماعی توییتر یا ایکس را خریداری کرد، دائما تلاش کرده تا این فضا را به مکانی برای پرداخت امور مالی و کارهای مختلف تبدیل کند. به همین دلیل برنامه پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را تدارک دید تا پلتفرم ایکس پرکاربردتر شود.

جامعه کریپتو و طرفداران رمزارزهای مختلف از مدت‌ها پیش منتظر شنیدن چنین اخباری بودند. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، چنین خبری بیشتر از همه باعث خوشحالی دارندگان دوج کوین خواهد شد. زیرا این میم کوین مورد حمایت خاص ماسک قرار دارد و احتمالا در مسیر صعودی قرار بگیرد. در حال حاضر وضعیت بازار رمزارزها مساعد بوده و این بخش بعد از مدت‌ها سبزپوش شده، هر چند در روز جاری برخی از ارزهای دیجیتال بازار مقدار کاهش قیمتی را تجربه کردند.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون قیمت اتریوم، یکی از ارزهای دیجیتال معروف، نسبت به روز قبل 7 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 719 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته 31 دلار رشد قیمت داشته است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور بتواند محدوده مقاومتی هزار و 734 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز ارز دیجیتال پالیگان نیز کاهش قیمتی را تجربه کرد. هم اکنون قیمت پالیگان نسبت به روز گذشته 2.94 درصد کم شده و به مرز 0.57 درصدی رسیده است. عملکرد پالیگان در هفت روز اخیر صعود 2.52 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت پالیگان از محدوده مقاومتی 0.59 درصدی بگذرد، امکان صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز