قیمت روز ارز دیجیتال 6 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

نوسانات قیمتی ارز دیجیتال معروف بازار و دیگر رمزارزها همچنان ادامه دارد اما همچنان مجموعه‌های زیادی، حتی موسسات سنتی، مایل به حضور در بازار کریپتو و معامله ارزهای دیجیتال هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال مشهور ماهیتا نوسانی است ولی این موضوع روی دیدگاه سرمایه گذاران و ورود هر چه بیشتر معامله گران به این حوزه اثر چندانی ندارد. اخیرا آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیتمکس، اعلام کرده غول‌های مالی سنتی در حال برنامه ریزی برای فتح اکوسیستم بیت کوین و صنایع کریپتو هستند. در واقع با وقوع تورم، رمزارز تنها دارایی محسوب می‌شد که دولت روی آن تمرکز نداشت و نمی‌توانست به کنترل آن را بپردازد. زیرا دولت در شرایط تورمی پایه سپرده نهادهای مختلف مالی را دنبال می‌کند و این موضوع کار را برای چنین نهادهایی دشوار می‌کرد. بنابراین حتی در صورت نزول و ریزش بیش از حد، نهادهای سنتی مالی به دنبال این بخش می‌روند تا از تبعات تورم و کنترل دولتی در امان بمانند. به گفته هیز، احتمالا بلک راک برای دست گرفتن شبکه اجماع بیت کوین و صنعت استخراج بیت کوین در بین دیگر نهادها پیشرو خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با این وجود، این امکان وجود دارد دولت نهادهای مالی سنتی که به بازار رمزارزها روی آورده‌اند را نیز کنترل کنند. هیز بیان کرده که بانک‌ها و قانون گذاران دولتی این امکان را دارند تا با محدود کردن بازخرید غیرنقدی محصولات کریپتو اعلام موافقت کرده یا این نوع نهادها را مجبور کنند تا هر بار که تمایل به برداشت و انتقال دارند، دارایی خود را به ارز فیات تبدیل کنند.

راز آسمان پایتخت

طی چند روز گذشته قیمت ارزهای دیجیتال مختلف مدام در نوسان بوده است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 21 دلار کم شد و به مرز هزار و 632 دلاری رسید. عملکرد اتریوم طی یک هفته گذشته کاهش 2.39 درصدی آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل کلاسیک‌ها، در صورتی که قیمت اتریوم از محدوده مقاومتی هزار و 651 دلاری بگذرد، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

نرخ شیبا اینو نیز در مقایسه با روز قبل 14.29 درصد کم شد و اکنون این رمزارز به محدوده 0.000007 دلاری رسیده است. این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته نزدیک به 12.5 درصد کاهش قیمت داشت. براساس تحلیل کلاسیک‌ها، در صورتی که قیمت شیبا از محدوده مقاومتی اولیه 7.66 دلاری بگذرد، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز