قیمت روز ارز دیجیتال 4 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

نوسان قیمت ارز دیجیتال تراز اول بازار و دیگر رمزارزهای شناخته شده مانع از انجام معاملات در این حوزه نمی‌شود. به نظر برخی از فعالان و معامله گران در صورتی که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا بر سر راه فعالان رمزارزی مانع ایجاد نکند، احتمالا بازار رمزارزها به شرایط ثبات نسبی خواهد رسید و روند رشد آن بهتر خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا دولتمردان و مقامات مسئول ایالات متحده آمریکا مشکلات زیادی را در مسیر معامله گران رمزارزی ایجاد کردند و این قبیل مسائل باعث شده تا بازار رمزارزها نتواند رشد مناسب و پیوسته داشته باشد. در این خصوص آنتونیو جولیانو، بنیانگذازی صرافی غیرمتمرکز دی وای وی ایکس، بیان کرده که سازندگان و توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال این امکان را دارند تا خدمت رسانی به مشتریان آمریکایی را برای پنج تا 10 سال آینده کنار بگذارند و بازارهای دیگر را بررسی و آزمایش کنند. پیش از این جولیانو، در تاپیک ایکس در بیست و پنجم آگوست اعلام کرده بود که سازندگان رمزارزها بهتر است که بازارهای خارج از ایالات متحدهد آمریکا را در اولویت خود بگذارند، زیرا این گروه می‌توانند بر رشد پلتفرم و پذیرش کاربرد تمرکز داشته باشند و موانع کمتری را تحمل کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون قیمت ارز دیجیتال برتر بازار و دیگر رمزارزها مانند اتریوم و دوج کوین بهبود پیدا کرده و این ارزهای دیجیتال بعد از سپری کردن شرایط نامساعد قبلی، اکنون در مسیر صعود و شرایط به مراتب بهتری قرار گرفته‌اند. در حال حاضر شرایط کلی کریپتو نسبت به چند روز اخیر بهتر شده و دیگر از ریزش‌های پیاپی ارزهای دیجیتال خبری نیست.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 5 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 652 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم باز هم کاهش 17 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی اولیه هزار و 656 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد هر چه بیشتر آن فراهم خواهد شد.

برخلاف اتریوم، بایننس کوین همچنان در مدار نزولی حرکت می‌کند. هم اکنون قیمت بایننس کوین در مقایسه با روز قبل 0.62 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 217 دلاری قرار دارد. با این وجود این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 0.3 درصد رشد داشته است. طبق تحلیل کلاسیک، اگر بایننس کوین بتواند محدوده مقاومتی 218 دلاری را رد کند، احتمالا در مدار صعودی حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز