قیمت روز ارز دیجیتال 2 شهریور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز 2 شهریور ماه بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی را طی کرد به گونه‌ای که همه 10 ارز برتر بازار افزایش قیمت را تجربه کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس بیت کوین، مشهورترین ارز بازار، طی هفته گذشته روند نزولی شدیدی را طی کرد، به طوری که قیمت آن از حدود 29 هزار دلار به حول و حوش 26 هزار دلار سقوط کرد. با این حال این رمزارز از دیروز روند صعودی را شروع کرده و امروز افزایش 1/77 درصدی را تجربه کرده است.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با فروکش کردن فشار فروش‌ها، قیمت بیت‌کوین در حوالی 26 هزار دلار تثبیت شود. با وجود کم شدن فروش بیت کوین، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز فعلا صعودی نخواهد بود و افزایش قیمت چندانی در راه نیست.

اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار، نیز همانند بیت کوین نوسان‌های زیادی را در مدت اخیر تجربه کرده است. با این حال قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته حدود 1/5 درصد افزایش داشته است. قیمت این رمز ارز به بالای مقاومت هزار و 650 دلاری رسیده و در تلاش است تا از محدوده مقاومت هزار و 700 دلار عبور کند. اولین مقاومت مهم برای قیمت این رمز ارز 1720 دلار است که با عبور از آن می‌توان انتظار رشد بیشتر داشت.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ارزش معاملات تتر نیز به 14 میلیارد و 480 میلیون دلار و قیمت آن به 0/999 دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال تتر طی هفته گذشته 0/1 درصد افزایش داشته و ارزش ریالی آن به 49 هزار و 700 رسیده است.

قیمت ارز دیجیتال ریپل، دیگر کوین پرطرفدار بازار کریپتو، امروز به 0/52 دلار رسید. این رمز ارز طی یک ماه اخیر سقوط حدود 24 درصدی و در هفته گذشته کاهش حدود 10 درصدی داشته است. با این حال امروز 1/21 درصدی برای ریپل به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز