قیمت روز ارز دیجیتال 31 مرداد 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

با وجود اینکه نوسانات قیمت ارز دیجیتال معروف و دیگر رمزارزها ادامه دارد اما افراد و نهادهای زیادی همچنان به این نوع ارزها چشم دوخته‌اند. تا جایی که دولت‌ها و مقامات مختلف برای سرمایه گذاری روی این رمزارزها برنامه ریزی کرده یا از طرق دیگری برای داشتن این نوع ارزها برنامه ریزی می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود تغییرات قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و ریزش کلی بازار رمزارزها، همچنان افراد زیادی در این بازار حضور دارند و به معامله انواع رمزارزها مشغول هستند. با توجه به گسترش دامنه معاملات ارزهای دیجیتال در شرق و جنوب شرق آسیا، دولت این کشورها به دنبال راه‌هایی برای کنترل این بخش و دریافت مالیات از آن هستند. طبق گزارش‌های موجود، مقامات شهر چئونگجو به دنبال مصادره رمزارزها از کسانی هستند که حداقل به اندازه 750 دلار برای مالیات بر ارزهای دیجیتال بدهکار هستند. مقامات مسئول شهر چئونگجو اعلام کرده‌اند که قصد دارند مصادره ارزهای دیجیتال به جای بدهی مالیاتی را از متخلفان محلی آغاز کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم چنین خبرگزاری محلی یونهاپ در تاریخ بیست و دوم اوت گزارش داده‌ که مقامات مسئول شهر چئونگجو از هفت صرافی مستقر در این منطقه خواسته‌اند تا میزان رمزارزهای هزاران فراری مالیاتی را مورد بررسی قرار بدهند.

راز آسمان پایتخت

طبق گزارش‌های موجود، مردم شهر کره جنوبی از رمزارزها برای پنهان کردن دارایی‌ها استفاده می‌کنند تا مجبور به پرداخت مالیات کمتری باشند. به همین دلیل روز به روز تعداد سرمایه گذاران رمزارزها در کره جنوبی که از این ابزار برای فرار مالیاتی استفاده می‌کنند، در حال افزایش بوده و دولت نیز به دنبال مسدود کردن راه متواریان مالیاتی این بخش است.

همچنان بازار رمزارزها در مدار نزولی قرار دارد. گذشته از بیت کوین، امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 6 دلار کم شد و به مرز هزار و 665 دلاری رسید. این ارز دیجیتال براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی می‌تواند وارد مدار صعودی شود که از مرز مقاومتی هزار و 672 دلاری عبور کند. عملکرد رمزارز مذکور طی هفت روز گذشته افت 8.88 درصدی را نشان می‌دهد.

ریپل دیگر رمزارز معروف بازار نیز در معرض کاهش قیمت قرار گرفته است. امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.74 درصد کاهش پیدا کرده و عملکرد آن در یک هفته اخیر نزول 14.3 درصدی را نشان می‌دهد.  طبق تحلیل کلاسیک، در صورتی قیمت ریپل رشد پیدا خواهد کرد که امکان عبور از مرز مقاومتی 0.52 دلاری را داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز