قیمت روز ارز دیجیتال 30 مرداد 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

ریزش سنگین قیمت ارز دیجیتال معروف و دیگر رمزارزها بازار سبب شده تا سرمایه گذاران نسبت به آینده این بخش دلسرد و دچار نگرانی شوند. هر چند نرخ ارز دیجیتال برتر بازار در روز گذشته اندکی بهبود پیدا کرد، اما نوسان مداوم و فاصله گرفتن آن از کانال 30 هزار دلاری چندان خوشایند نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شرایط حال حاضر سبب شده تا برخی از معامله گران برجسته بازار رمزارزها و کارشناسان این حوزه نگرانی خود را ابراز کنند. اخیرا دونالت، معامله گر برجسته ارزهای دیجیتال، نسبت به موقعیت کنونی بازار رمزارزها و مخصوصا بیت کوین ابراز نگرانی کرده است. سقوط بیت کوین به پایین کانال 26 هزار دلاری سبب شد تا دونالت نیز نسبت به این شرایط نگران شود. به نظر این معامله گر، چنین رفتاری ضعف بازار را نشان می‌دهد. به همین دلیل وی برای اتخاذ یک موقعیت صعودی در سطوح فعلی معاملات مردد است. به نظر وی، در صورتی بازار در مدار صعودی قرار می‌گیرد که این سطوح دست نخورده باقی بماند. دونالت به دنبال کنندگان خود در یوتیوب اعلام کرده که تنها در صورت عبور بیت کوین از کانال 30 هزار دلاری یا سقوط تا مرز 18 هزار و 950 دلاری در موضع گیری خود تجدید نظر خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ارز دیجیتال-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

با وجود کاهش قیمت ارز دیجیتال معروف و دیگر رمزارزها، کشورهای مختلفی به دنبال راه اندازی مراکز تخصصی رمزارزها هستند تا هر چه بیشتر بستر این بخش را گسترش بدهند. اخیرا، وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان، یک مرکز جدید میزبانی داده و استخراج ارزهای دیجیتال در منطقه آزاد صلاله با مشارکت شرکت اگزاهرتز افتتاح کرده است. به گفته سام فدوس، مدیرعامل اگزاهرتز، مرکز استخراج صلاله بخش آزمایشی پروژه راه اندازی شبکه‌ای گسترده از مراکز مبتنی بر بلاک چین در عمان خواهد بود.

همچنان بازار رمزارزها در دامنه نزولی حرکت می‌کند. امروز قیمت اتریوم، دیگر ارز دیجیتال معروف بازار، نسبت به روز قبل 12 دلار کم شد و به مرز هزار و 672 دلاری رسید. نگاهی به عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 9.18 درصدی آن را نشان می‌دهد.

بایننس كوين به عنوان دیگر ارز دیجیتال معروف بازار است که طی چند روز گذشته در مدار نزولی حرکت کرده است. بایننس کوین امروز نیز نسبت به روز گذشته 0.81 درصد کاهش قیمتی داشت و در محدوده 215 دلاری قرار گرفت. این ارز دیجیتال نیز طی یک هفته گذشته 24 دلار کاهش قیمتی را تجربه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز