قیمت روز ارز دیجیتال 28 مرداد 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

نوسان ماهیت بازار رمزارزها است اما با وجود تغییرات مداوم همچنان سرمایه گذاران زیادی در سراسر دنیا در حال ورود به این بخش هستند. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال بیت کوین ، اتریوم و… در مدار نزولی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت ارز دیجیتال مشهور و دیگر رمزارزها باعث نشده تا سرمایه گذاران و نهادهای مختلف از ورود به این حوزه پیشمان شوند و حتی هر روزه مجموعه‌های بزرگ و نامدار زیادی این بخش را مورد آزمایش قرار داده و در حال ورود به آن هستند. اخیرا پی پال یکی از درگاه‌های معروف پرداخت، با معرفی یک استییل کوین به نام پی وای یو اس دی رسما به بازار رمزارزها ورود پیدا کرده است. در حال حاضر ارزش استیبل کوین معرفی شده پی پال با یک دلار آمریکا برابری می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مجموعه پی پال برای نخستین بار ژانویه 2022 به صورت رسمی اعلام کرد که در حال اجرای آزمایش‌هایی برای راه اندازی استیبل کوین مخصوص خود است. حال، بعد از گذشت یک سال، این شرکت استیبل کوین مخصوص خود را در بازار عرضه کرده که این رمزارز تحت بلاکچین اتریوم قرار دارد و از طرف شرکت پاکس صادر شده است. این شرکت زیر نظر وزارت خدمات مالی نیویورک فعالیت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که پی پای در عرصه صنعت پرداخت آنلاین به صورت صدرصدی با سپرده‌های دلاری آمریکا، اوراق کوتاه مدت خزانه این کشور و دیگر معادل‌های نقدی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

گذشته از ورود کوین‌های جدید به بازار، همچنان خرید و فروش اتریوم و دیگر رمزارزهای شناخته شده رونق دارد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.22 درصد کم شد و به مرز هزار و 655 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم کاهش 10.3 درصدی آن را نشان می‌دهد. طبق اصل کلاسیک، در صورتی که اتریوم بتواند محدوده مقاومتی هزار و 665 دلاری را پشت سربگذارد، احتمال رشد بیشتر آن وجود دارد.

دوج کوین نیز یکی دیگر از رمزارزها پرطرفدار است که معامله آن مورد توجه فعالان بازار رمزارزها قرار دارد. امروز قیمت دوج کوین در مقایسه با دیروز 0.15 درصد بالا رفت و به مرز 0.063 دلاری رسید. این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 17.57 درصد کاهش قیمتی داشته است. طبق اصل کلاسیک، در صورتی که دوج کوین بتواند از مقاومت 0.06 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر را خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز