قیمت روز ارز دیجیتال 7 شهریور 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

بازار رمزارزها در حال گسترش است و فارغ از نوسان قیمت ارز دیجیتال معروف، هر روزه دولت‌های مختلفی در حال ورود به این بخش هستند. در حال حاضر دولت عمان به بازار رمزارزها توجه ویژه‌ای کرده و سرمایه زیادی را به آن اختصاص داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که سرمایه گذاران کوچک و خرد بازار رمزارزها با هر نوسان قیمت ارز دیجیتال معروف و دیگر ارزهای دیجیتال دچار دلهره و ترس می‌شوند و به فروش اقدام و با ایجاد فشار فروش خود وضعیت بازار را وخیم‌تر می‌کنند، برخی دولت‌ها به شدت دنبال سرمایه گذاری در این بخش هستند. اخیرا کشور عمان با سرمایه گذاری چند میلیون دلاری در دنیای ارز دیجیتال تلاش دارد تا به پیشتاز در این حوزه تبدیل شود و گوی سبقت را از دست رقبای خود بگیرد. از جمله سرمایه گذاری‌های قابل توجه دولت عمان در حوزه ارزهای دیجیتال، قرارداد 300 میلیون دلاری آن با شرکت مهندسی فونیکس در ابوظبی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق آخرین گزارش‌ها و اطلاعات، دولت عمان قصد دارد تا نزدیک به 1.1 میلیارد دلار در عملیات استخراج یا ماینینگ ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند. در این خصوص شیخ منصور بن طالب علی الهنائی، رئیس سازمان مقررات خدمات عمومی عمان، بیان کرده که این برنامه‌ها با هدف تنوع بخشی به اقتصاد کشور عمان، به کار گرفتن فناوری‌های مدرن و در عین حال پایبندی به تعهدات اخلاقی و زیست محیطی کاملا هم سو است.

راز آسمان پایتخت

به تازگی رقابت در حوزه ارزهای دیجیتال بین کشورهای مختلف و دولت‌های آن‌ها به شدت داغ شده و کشورهای خلیج فارس در این بخش سرعت زیادی داشته‌اند.

امروز قیمت ارزهای دیجیتال مورد توجه در بازار رو به صعود رفت. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.1 درصد بیشتر شده و در محدوده هزار و 647 دلاری قرار گرفته است. بررسی عملکرد قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر افزایش 16 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کاماریلا، در صورتی که قیمت اتریوم مقاومت هزار و 664 دلاری را به دست آورد، امکان صعود بیشتر آن دور از انتظار نیست.

اما کاردانو، دیگر رمزارز شناخته شده بازار، نسبت به روز گذشته 1.33 درصد کاهش قیمتی داشته و به مرز 0.26 دلار رسیده است. نگاهی به عملکرد این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر، حکایت از صعود 2.97 درصدی آن دارد. طبق تحلیل کاماریلا، اگر نرخ کاردانو از محدوده مقاومتی 0.26 دلار عبور کند، رشد بیشتر آن ممکن خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز