آشنایی با برخی از هتل های شهر خوش آب و هوای اردبیل

ژیوار

گرمای بیش از اندازه هوا در تابستان امسال باعث شد تا خیلی از گردشگران و علاقمندان به مسافرت، برای گذران اوقات فراغت خود به طبیعت زیبا و هوای خنک اردبیل پناه ببرند. اردبیل به دلیل اینکه در منطقه مناسبی از ایران قرار گرفته، آب و هوای خنک و کوهستانی دارد. قبل از مراجعه به اردبیل بهتر است هتل‌های مناسب این شهر شناسایی شده و رزرو هتل قبل از شروع مسافرت انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، منطقه شمال غرب ایران همواره به دلیل داشتن آب و هوای بسیار معتدل و خنک، پذیرای مسافران تابستانی است. اردبیل یکی از شهرهای بزرگ این منطقه است که گذشته از آب و هوای مطبوع، از لحاظ فرهنگی نیز بسیاری غنی است و افراد زیادی برای آشنایی با فرهنگ مردم این شهر به آن سفر دارند.

در صورتی که می‌خواهید از آخرین ماه تابستان بیشترین بهره را ببرید و به شهر خوش آب و هوای اردبیل سفر کنید، بهتر است با اقامتگاه‌های مناسب این شهر آشنا شوید.

هتل بوستان سرعین

یکی از هتل‌های مناسب اردبیل، بوستان سرعین است که در خیابان معلم شرقی سرعین قرار گرفته است. این مجموعه حدود 500 متر با مجتمع آب درمانی سبلان فاصله دارد و گزینه مناسب برای کسانی است که مایل به بازدید از این مکان هستند. ضمنا علاقمندان به خرید نیز، بهتر است به رزرو اتاق در این هتل فکر کنند زیرا این مجموعه تنها 10 دقیقه با مرکز خرید لاله فاصله دارد. ضمنا کسانی که تعریف آبشار ورگه سران اردبیل را شنیده‌اند و مایل به دیدن این جاذبه طبیعی هستند نیز بهتر است در این هتل اقامت داشته باشند تا ظرف 15 دقیقه به این مکان برسند. این هتل ضمن اینکه امکان دسترسی آسان مسافران را به مناطق تفریحی و گردشگری فراهم کرده امکانات متنوعی مانند فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ، رستوران و آلاچیق سنتی دارد.

دریان سفر امید

هتل اورانوس

یکی از هتل‌های نوساز اردبیل، هتل اورانوس است که سال 1388 افتتاح شد. چشم انداز اتاق‌های این هتل 10 طبقه رو به کوه‌های سبلان است که بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می‌رسد. در صورتی که مایل هستید تا با طبیعت سبلان بیشتر آشنا شوید و از آرامش و آب و هوای این منطقه لذت ببرید، هتل اورانوس بهترین انتخاب برای اقامت در این منطقه است. این هتل امکانات مختلفی اعم از رستوران آرام، کافی شاپ مناسب، باشگاه بیلیارد و … دارد.

هتل اورانوس اردبیل-کاماپرس

هتل سبلان

در صورتی که مایل هستید تا عمیقا با فرهنگ مردم اردبیل آشنا شوید و چند روزی در خیابان‌های اصیل و آرام این شهر زندگی کنید، هتل سبلان برای اقامت چند روزه مناسب به نظر می‌رسد. این هتل سه ستاره سال 1372 افتتاح شد و یکبار در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات نوین و به روز به مسافران خدمات ارائه بدهد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در دل شهر اردبیل دسترسی مناسبی را برای بازدید از امکان تاریخی مانند بقعه شیخ صفی، موزه مردم شناسی، موزه شهدا و حمام تاریخی پیر زرگر فراهم کرده است. اتاق‌های این هتل یا منظره رو به کوچه دارند یا رو به خیابان و افراد با رزرو اتاق در این هتل به راحتی امکان لمس فرهنگ مردم اردبیل و آشنایی با آداب آن‌ها و سبک و سیاق زندگی‌شان را خواهند داشت. لابی این هتل یک کافی شاپ مجهز دارد و از امکانات مناسبی برخوردار است.

در صورتی که مایل به رزرو هتل در شهر اردبیل یا کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامتگاه‌های این شهر هستید کافی است به وبسایت سفرانه مراجعه کرده و با جست و جوی هتل‌های شهر اردبیل اطلاعات لازم را به دست آورده و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز