پرفروش ترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان

با آنکه مدت زمان زیادی از فعالیت شرکت چینی شیائومی نمی‌گذرد این برند توانسته محبوبیت زیادی کسب کند و جایگاه سوم را پس از برندهای سامسونگ و اپل در میان 5 برند محبوب جهان از آن خود کند. گوشی شیائومی و برندهای زیر مجموعه آن یعنی ردمی و پوکو به علت قیمت مقرون به صرفه و ساختار فنی قابل قبول در بازار داخلی از جمله پرطرفدارترین گوشی‌ها برای خریداران بوده‌اند. قیمت گوشی‌های برند شیائومی از 3 میلیون تا 40 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان را معرفی می‌کند؛

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 400 هزار تومان است. این مدل از جمله محبوب‌ترین مدل‌های میان رده شیائومی با ظرفیت باتری 6 هزار میلی آمپر است. این محصول از حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و امکان افزایش حافظه برای آن وجود دارد. دوربین دوگانه پوکو از سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی طراحی شده است که قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد. این گوشی قابلیت اجرای بازی‌های سنگین همچون کال آف دیوتی را دارد اما برای اجرای یک بازی بدون لگ و روان بهتر است تنظیمات گرافیکی بازی را روی حالت Low  قرار دهید.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2- گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 12

قیمت این محصول 7 میلیون و 700 هزار تومان است. صفحه نمایش ردمی 12 در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار در ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 2400×1800  پیکسل طراحی شده است که تصاویر را با کیفیت بالا و روان به کاربران ارائه می‌دهد. دوربین سه گانه این محصول از 50، 8 و سنسور فوق عریض 3 تشکیل شده است که تصاویر را با زاویه دید گسترده به ثبت می‌رساند. بنابراین، می‌تواند برای گرفتن عکس‌های دسته جمعی و عکسبرداری از طبیعت بسیار مناسب باشد. باتری لیتیوم-پلیمری این محصول دارای ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعت بوده که در صورت استفاده معمولی تا یک و نیم روز شارژ آن ماندگاری دارد و شارژ کامل آن حدود یک ساعت و 10 دقیقه زمان می‌برد. ردمی 12 برای اجرا بازی‌ها با گرافیک بالا مناسب نیست و تنها می‌توانید بازی‌ها را با کیفیت پایین روی آن اجرا کنید.

3- گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 11s

قیمت این محصول 8 میلیون و 600 هزار تومان است. ردمی نوت 11S در ظرفیت حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت طراحی و به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند در صورت نیاز به حافظه بیشتر از حافظه جانبی استفاده کنند. دوربین چهارگانه آن از 108، 8، 2، 2 مگاپیکسل تشکیل شده است که کیفیت فوق‌العاده‌ای در ثبت عکس‌های پرتره و عکاسی در شب را دارد. باتری این محصول دارای ظرفیت 5 هزار میلی آمپر بوده که برای شارژ کامل آن تنها به 58 دقیقه زمان نیاز است. ردمی نوت 11S قابلیت اجرا بازی‌ها با گرافیک سنگین مثل PUBG و کال آف دیوتی را دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به گیم باشد.

4- گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی نوت 12S

قیمت این گوشی دو سیم کارته 9 میلیون و 300 هزار تومان است. این گوشی دارای ظرفیت 256 گیگابایت و ر 8 گیگابایت است اما اگر فکر می‌کنید که به فضای بیشتری برای عکس و فیلم‌های خود دارید، می‌توانید از کارت‌های حافظه جانبی استفاده کنید. باتری این محصول از ظرفیت 5 هزار میلی آمپر تشکیل شده است و برای مثال می‌توانید با شارژ کامل آن حدود 20 ساعت به تماشا ویدیو بپردازید. دوربین اصلی سه گانه این محصول از 108، 8، 2 مگاپیکسل تشکیل شده و دارای قابلیت عکاسی در شب یا Night Mode است که می‌تواند عکس‌ها را در کیفیت بالا و با کمترین میزان تاری و نویز به ثبت برساند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان

  1. بردیا احمدی گفته:

    گوشی های شیائومی خیلی خوب کار میکنن واقعا همه مدلاش و به نظرم بهتر از سامسونگ هستن چون سامسونگ خصوصا سری a خیلی هنگیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان