بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان در بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه تلفن‌همراه جزو ضروری‌ترین وسایل مردم است و به همین دلیل تقاضا برای خرید یک گوشی موبایل خوب هم زیاد شده است. افراد به دنبال گوشی می‌گردند که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت خوبی هم داشته باشد. پیشرفت تکنولوژی و تولید گوشی‌های مختلف این امکان را به افراد می‌دهد که از تلفن‌های همراه بدون کاهش کیفیت و با قیمت مناسب بهره ببرند.

به همین سبب کاماپرس به معرفی 5 مدل از گوشی‌ها تا قیمت 15 میلیون تومان می‌پردازد:

 

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G

قیمت این گوشی حدودا 13 میلیون و 599 هزار تومان است. باتری این مدل 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با استفاده معمولی می‌تواند شارژدهی خوبی داشته باشد. دوربین ردمی نوت 11 سنسور 108 مگاپیکسلی دارد که عکس‌های خوبی ثبت می‌کند. اگر باتری، دوربین و صفحه نمایش برای شما الویت دارد این گوشی می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

گوشی شیائومی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

 

2-  گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro

قیمت این مدل حدودا 13 میلیون و 600 هزار تومان است. باتری این مدل 5020 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که با استفاده معمولی از آن می‌تواند یک روزکامل شارژدهی داشته باشد. لنز اصلی دوربین آن 108 مگاپیکسل است و در کنار آن  یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هم دارد که  کیفیت عکس‌هارا بالا می‌برد. قابلیت تشخیص عمق به کمک دوربین می‌آید و می‌تواند سوژه را از پس زمینه جدا کند.

بیشتر بخوانبد:

گوشی شیائومی-کاماپرس

 

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G

قیمت این محصول حدودا 14 میلیون و 600 هزار تومان است و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر و  دارای حداکثر سرعت شارژ سیمی 25 وات است. این گوشی دارای چهار سنسور در پشت و یک لنز 13 مگاپیکسلی در جلو است که در مجموع عملکرد مطلوبی دارد.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ Galaxi A23

قیمت این گوشی 10 میلیون و 920 هزار تومان است. این مدل به باتری 5000 میلی‌آمپری مهجزه شده و حتی می‌تواند یک و نیم روز شارژدهی داشته باشد. این مدل چهار لنز دارد و سنسور اصلی دوربین آن دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی است که در مجموع عملکرد قابل قبولی دارد. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، هلویی و آبی موجود است.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

5- گوشی موبایل نوکیا مدل X20 5G

قیمت این مدل حدودا 10 میلیون و 96 هزار تومان است و 128 گیگابایت ظرفیت دارد. باتری گوشی دارای  4470 میلی‌آمپر ظرفیت است که می‌تواند شارژدهی خوبی داشته باشد. دوربین آن دارای یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز عریض 5 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی دارد و در مجموع عملکرد دوربین‌های آن مناسب است.

گوشی نوکیا-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومینوکیا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز