پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار

لست سکند

شرکت شیائومی یکی از پرطرف‌دارترین برندهای تولیدکنندگان تلفن همراه در دنیاست. این شرکت با تولید گوشی‌های با قابلیت‌های متنوع و قیمتی مناسب، بازار را به خود اختصاص داده است.

به گزارش کاماپرس، در میان گوشی‌های شیائومی، محصولاتی وجود دارد که به دلیل ویژگی‌های خاص و قیمت مناسب، بسیار محبوب و پرفروش هستند. این گوشی‌ها با قابلیت‌های برتری همچون دوربین‌های با کیفیت، صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن بالا، پردازنده‌های قوی و باتری با ظرفیت بالا، توانسته‌اند نظر کاربران را جلب کنند و در بازار تلفن همراه، جایگاهی برای خود پیدا کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج گوشی پرفروش شیائومی در بازار می‌پردازد.

شیائومی ردمی نوت ۱۱

این گوشی با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومانی، پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایران است. ردمی نوت ۱۱ دارای یک نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده آمریکایی اسنپ‌دراگون ۶۸۰ 4G هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ یا ۶ گیگابایت رم جفت شده است. در پشت گوشی، چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق وجود دارد. در پنل جلویی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری مسئولیت شارژدهی به گوشی را برعهده دارد. این باتری با شارژ سریع ۳۳ واتی، در یک ساعت کامل شارژ می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شیائومی ردمی 9A

این گوشی قیمتی حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی دارد. ردمی 9A ۱۹۶ گرمی، در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری موجود است. تراشه هشت هسته‌ای Helio G25 از شرکت چینی مدیاتک مسئول پردازش این گوشی است. طبق بررسی‌های انجام شده، این گوشی از پس بازی‌های ویدئویی سنگین و حتی متوسط بر نمی‌آید. نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی از نوع IPS LCD لمسی خازنی بوده و با روشنایی کیفیت متوسطی را از خود نشان می‌دهد. این گوشی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک فلاش LED در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی عریض برای سلفی در پنل جلویی است. اسپیکر با کیفیت معمولی، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، شیار مجزای کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از رادیو اف‌ام و باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل‌تعویض ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژر ۱۰ واتی نیز از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی پایین رده به‌حساب می‌آید.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس

این گوشی در بازه قیمتی ۱۱ و نیم میلیون تومانی قرار می‌گیرد. ردمی نوت ۱۱ اس در بسیاری از موارد شبیه گوشی ردمی نوت ۱۱ است. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. شیائومی از تراشه چینی هلیو G96 هشت هسته‌ای مدیاتک به‌عنوان پردازنده مرکزی این گوشی بهره برده است. در گوشی در نسخه‌هایی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی موجود است و در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی موجود است. دوربین‌های چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عریض در جلوی گوشی تعبیه شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژ ۳۳ واتی در ۵۸ دقیقه، ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو

این گوشی ۲۰۲ گرمی در بازه ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی فروخته می‌شود. نمایشگر ۶٫۶۷ این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتزی است. تراشه و حافظه آن مانند گوشی نوت ۱۱ اس است. دوربین‌های پشتی آن نیز از لنزهای ۱۰۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی درست مانند نسخه اس تشکیل شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با شارژ سریع ۶۷ واتی، در ۱۵ دقیقه به ۵۱ درصد می‌رسد. باقی مشخصات این گوشی مشابه ردمی نوت ۱۱ اس است.

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

این گوشی در زمان نگارش این گزارش در بازه قیمتی ۱۳ و نیم میلیون تومانی قرار دارد. شیائومی برای این گوشی ۱۹۳ گرمی، یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی تدارک دیده است. این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 732G هشت هسته‌ای و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری ۳۳ واتی بهره می‌برد. یک دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۵ ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک دوربین سلفی عریض ۱۶ مگاپیکسلی برای این گوشی دوسیم‌کارته در نظر گرفته شده است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های شیائومی در بازار

  1. ARMY گفته:

    من ردمی نوت ۱۰ پرو دارم خدایی خیلی خوبه ازش راضی ام از سامسونگ چیزی کم ندارد فقط مشکل گوشی های شیایومی اینه که آنتن دهی کمی نسبت به سامسونگ دارن
    ولی از لحاظ کیفیت عالیه هم دوربین و هم همه
    تازه برای این آپدیت اندروید ۱۴ هم اومده
    بنظرم بخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز