خرید گوشی شیائومی با بودجه ۷ میلیون تومان

اگر قصد خرید یک گوشی شیائومی با بودجه ۷ میلیون تومان را دارید، ممکن است در انتخاب مدل مناسب دچار سردرگمی شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی یکی از برندهای محبوب و پرطرف‌دار در بازار گوشی‌های هوشمند است که با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خود را در بازار پیدا کرده است. در این مقاله، کاماپرس چند نمونه از بهترین گوشی‌های شیائومی تا ۷ میلیون تومان را معرفی کرده تا مخاطبان بتوانند باتوجه‌به نیاز و سلیقه خود، گزینه‌ای مناسب را انتخاب کنند.

شیائومی پوکو M5

این گوشی ۶٫۵۸ اینچی، نمایشگر IPS LCD ۹۰ هرتزی و با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ دارد. پنل پشتی پوکو ام ۵ از جنس پلاستیک بوده و در رنگ‌های مشکی، سبز و زرد موجود است. شیائومی از تراشه چینی هشت هسته‌ای مدیاتک Helio G99 در این گوشی بهره برده است که با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ یا ۶ گیگابایت رم جفت شده است. دوربین‌های ۵۰، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت این گوشی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژر ۱۸ واتی برای این گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های پوکو ام ۵ می‌توان به حسگر اثر انگشت کنار گوشی، درگاه اختصاصی کارت حافظه و وزن ۲۰۱ گرمی اشاره کرد. این گوشی در زمان نگارش این گزارش در بازه قیمتی شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی تا ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ (نسخه چین)

این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی IPS LCD بهره می‌برد که وضوح آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی تصویر آن نیز ۹۰ هرتز است. ردمی نوت ۱۱ از پردازنده چینی هشت هسته‌ای Dimensity 810 شرکت مدیاتک و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند که با شارژر ۳۳ واتی، در حدود یک ساعت ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. گزینه‌های ذخیره‌سازی تعبیه شده این گوشی شامل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم می‌شود. این گوشی از یک دوربین چهارگانه عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد. در بخش دوربین سلفی نیز از یک لنز عریض ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است. ردمی نوت ۱۱ چینی از شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا هشت میلیون در بازار ایران قابل خریداری است.

آریاک سفر

شیائومی پوکو M3 Pro 5G

این گوشی ۱۹۰ گرمی بوده و یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی دارد. این نمایشگر از نوع IPS LCD بوده و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. پوکو ام ۳ پرو که با اندروید ۱۱ عرضه شده است، از تراشه مدیاتک Dimensity 700 به‌عنوان پردازنده استفاده می‌کند. شیائومی از یک تنظیم سه‌گانه برای این گوشی استفاده کرده است که شامل یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی تدارک‌دیده‌شده است. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری این گوشی با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود. قیمت این گوشی در بازار حدود هفت میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ردمی ۱۰ پاور

نمایشگر ۶٫۷ اینچی این گوشی از فناوری IPS LCD استفاده کرده و با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسلی عرضه شده است. اندروید ۱۱ ردمی ۱۰ پاور از رابط کاربری MIUI 13 شیائومی همراه با تراشه آمریکایی کوآلکام اسنپ‌دراگون Snapdragon 680 استفاده می‌کند. این گوشی ۲۰۳ گرمی در رنگ‌های نارنجی و مشکی و با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم وارد بازار شده است. در پشت گوشی، دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی عریض و تشخیص عمق و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. شیائومی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم یونی ۱۸ واتی برای یان گوشی تعبیه کرده است. این گوشی نیز در بازه هفت تا هشت میلیون تومانی قرار دارد.

شیائومی ردمی ۱۰ ۲۰۲۲

این گوشی ۱۸۱ گرمی، یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی که با اندروید ۱۱ عرضه شده است، از پردازنده مدیاتک Helio G88 بهره می‌برد. یک دوربین چهارگانه برای این گوشی در نظر گرفته شده است که از یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی عریض است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ردمی ۱۰ هم با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود و قابلیت شارژ معکوس ۹ واتی دارد. این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ و رم ۴ گیگابایتی موجود است و در بازه قیمتی هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز