5 زودپز ارزان و باکیفیت برای خرید جهیزیه

ژیوار

مشغله‌های زندگی روزمره به ویژه برای افراد شاغل باعث شده که زمان چندانی برای پخت غذا نداشته باشند. در چنین شرایطی زودپزها باعث راحت شدن فرآیند پخت غذا می‌شوند و در زمان افراد صرفه جویی می‌کنند. با افزایش قیمت لوازم برقی، پیدا کردن زودپز ارزان که کارایی مناسبی داشته باشد، دشوار شده است. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه محصولات و نظرات کاربران  به افراد در بهترین انتخاب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل زودپز ارزان و باکیفیت می‌پردازد:

زودپز برقی تفال مدل ter 2101

زودپز دارای شش لیتر ظرفیت و توان مصرفی هزار وات است و در مدت زمان کمی می‌تواند غذا یک خانواده پرجمعیت را تهیه کند. این محصول 14 برنامه پخت پیش‌فرض برای پخت آبگوشت و حتی انواع کیک دارد و با کاربران می‌توانند با استفاده از پنل لمسی تعبیه‌شده در آن برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین قابلیت شخصی‌سازی این امکان را فراهم می‌کند که زمان پخت و دما به صورت دلخواه و با توجه به نوع غذا تنظیم شود. با استفاده از سیستم تنظیم زمان پخت کاربران می‌توانند دستگاه را در زمان مورد نظر خود تنظیم کنند تا در آن ساعت خاص شروع به کار کند. جنس بدنه این زودپز از استیل ضدزنگ است و رده مصرف انرژی آن ++A است. این محصول به قیمت سه میلیون و هفتصد هزار تومان به فروش می‌رسد.

زودپز شش لیتری بوش مدل BOSCH BSGP-1291 ا

این زودپز 10 کاره بوش دارای شش لیتر ظرفیت است و برای پخت انواع غذا کاربرد دارد. این محصول توان مصرفی هزار و 100 وات دارد و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است. ظرف داخلی آن از جنس تفلون است و قابلیت خاموش شدن خودکار ایمنی این محصول را تامین می‌کند. یکی از مزیت‌های این زودپز داشتن حالتی است که بعد از پخت، غذا را گرم نگه می‌دارد. امکان زمان‌دهی برای پخت غذا از 10 دقیقه تا دو ساعت وجود دارد. این محصول به قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

بیشتر خوانید: 

زودپز برقی فوما مدل FU 1200

این زودپز دارای شش لیتر ظرفیت است و به راحتی می‌تواند نیازهای یک خانواده هشت نفره را برطرف کند. توان مصرفی این دتسگاه هزار وات است و برنامه‌های پخت متعددی در آن قرار گرفته است و امکان تنظیم زمان پخت دلخواه وجود دارد. کاربران از این زودپز برای پخت کیک و برنج نیز می‌توانند استفاده کنند. سوپاپ اطمینان و دو دستیگره نسوز برای این دستگاه تعبیه‌شده است. این محصول به قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

زودپز برقی 6 لیتری دیجیتال جی پاس مدل GPC 876-6L

این زودپز محصول برند جیپاس است و دارای شش لیتر ظرفیت است و به راحتی می‌تواند برای هشت نفر غذا آماده کند. این محصول دارای توان مصرفی هزار و 190 وات است و 10 برنامه پخت پیش‌فرض دارد. دیگ داخلی محصول از جنس تفلون نچسب است. سیستم قطع خودکار تعبیه‌شده در این محصول ایمنی آن را تامین می‌کند. یکی از مزیت‌های این دستگاه داشتن قابلیت گرم نگه داشتن غذا بعد از پخت است. این محصول به قیمت سه میلیون و 300 هزار تومان قابل تهیه است.

زودپز برقی گوسونیک مدل GRC-663

این زودپز محصولی از برند گوسنیک ترکیه است و داری شش لیتر ظرفیت است و قادر به تهیه غذا برای 10 نفر است. ظرف داخلی این زودپز از جنس تفلون نچسب است و 10 برنامه پخت پیش‌فرض امکان پخت انواع غذا را فراهم می‌کند. از مزیت‌های این مدل داشتن قابلیت گرم نگه داشتن غذا بعد از پخت است. این زودپز به قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشفوماگوسونیک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “5 زودپز ارزان و باکیفیت برای خرید جهیزیه

  1. Niki👑 گفته:

    زود پز خارجي گرون زود پز پارس خزر برقي جديد اومده خدمات پس از فروش هم داره اگه زود پز ايراني يا خمره هاي قديم ميگيرن با يه خلال دندون سوراخ سوپاپ زود پز قبل استفاده از داخل در تميز كنن مواد و آب اندازه خط استاندارد بريزن داخل ديگ حتما زود پز استاندارد بخرن ايراني چيني نخرن ايراني زود پز ايراني قابل تعمير و بازسازي توي بازار

  2. Niki👑 گفته:

    لوازم خانگي پارس خزر فروش نقد و اقساط بدون بهره هم داره براي اونايي كه مي خوان جهزيه تهيه كنن لوازم خانگي خارجي خيلي گرون شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان