قيمت روز ارز دیجیتال ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

ژیوار

بازار ارزهای دیجیتال طی چند روز اخیر نوسانی شد و ریزش پیدا کرد. از ابتدای سال 2023 قیمت ارز دیجیتال مهم بازار رشد خوبی داشت اما ریزش اخیر اندکی معامله گران را آشفته و نگران کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با ریزش قیمت ارز دیجیتال پرفروش بازار و عقب نشینی آن به کانال پایین‌تر قیمتی معامله گران اندکی محتاط شدند. کریپتونیوز گزارش داده که معامله گران طی چند روز اخیر از ارائه هرگونه پیشنهاد بزرگ و پرریسک خودداری کرده‌اند. به نظر فعالان بازار رمزارزها برای ادامه مسیر خود به برنامه‌های فدرال رزرو نیاز دارند، زیرا این مورد روی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر اثر می‌گذارد. به همین دلیل منتظر انتشار صورت جلسه نشست بعدی فدرال رزرو در ماه می هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون اکثریت فعالان بازار رمزارزها پیش بینی می‌کنند که فدرال رزرو در نشست بعدی خود در ماه می، نرخ بهره را حدود 25 واحد بالاتر خواهد برد. اما گروهی دیگر بر این باورند که بانک مرکزی آمریکا در نشست بعدی خود اندکی منطعف‌تر عمل خواهد کرد و به نظر این مرکز تا پایان سال جاری نرخ بهره را کاهش خواهد داد.

دریان سفر امید

به هر حال فعالان تمامی بازارهای پولی و مالی، به خصوص بازارهای ریسک پذیر، منتظر انتشار نتایج نشست بعدی فدرال رزرو هستند. همواره برنامه‌های بانک مرکزی آمریکا به عنوان یک اندیکاتور مهم در پیش بینی قیمت‌ها در بازار رمزارزها نقش داشته است.

با وجود نوسانات مداوم در بازار رمزارزها همچنان معامله گران در این بخش حضور فعال دارند. اتریوم یکی از رمزارزهای پیشتاز بازار است که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل ۰.۱۶ کاهش داشته و به مرز هزار و ۸۴۶ دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم کاهش آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 946 دلاری عبور کند، زمینه برای رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

نوسانات روی قیمت آلت کوین‌ها نیز موثر است اما این رمزارزها همچنان عملکرد قابل قبولی دارند. آربیتروم یکی از ارزهای دیجیتال موفق این روزهای بازار است که قیمت آن طی یک هفته اخیر 40 درصد رشد پیدا کرد. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، فعالیت نهنگ‌ها در شبکه آربیتروم روی رشد قیمتی آن موثر بود و باعث صعود آن شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز