قیمت روز ارز دیجیتال 31 فروردین 1402

بازار کریپتو که از ابتدای سال 2023 رشد خوبی را تجربه کرده و گاهی دچار نوساناتی شد، اکنون در مدار ریزشی قرار دارد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مهم بازار کاهش بیشتری را تجربه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، زمانی که قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در مدار صعودی بودند، بازار رمزارزها ریزش پیدا کرد. به نظر کارشناسان این اتفاق در نتیجه افزایش ترس و نگرانی سرمایه‌گذاران از اقدامات نهادهای نظارتی آمریکا و بروز نشانه‌هایی از وضعیت نا به سامان اقتصادی در سطح کلان رخ داده است. بیست و نهم فروردین‌ماه گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در جلسه‌ای در برابر کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد. مباحث این جلسه معامله گران بازار رمزارزها را ترساند و باعث کاهش قیمت ارز دیجیتال معروف شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علاوه بر این مباحث، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایتی را علیه صرافی ارز دیجیتال بیترکس تنظیم کرد. براساس این دادخواست، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ادعا می‌کند که تمام فعالیت‌های بیترکس باید تحت نظارت این مجموعه باشد. در واقع روند فعالیت‌های این صرافی از نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار غیرمجاز است.

آریاک سفر

با این حال همچنان سرمایه گذاران بازار رمزارزها امیدوار هستند فدرال رزرو در گزارش‌ها و آمار بعدی خود اندکی منعطف شود و سیاست‌های سخت گیرانه آن کاهش پیدا کند تا وضعیت کریپتو رو به بهبود برود.

امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 1.21 درصد کم شد و به مرز هزار و 955 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 52 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 981 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

ریپل یکی دیگر از رمزارزهای مورد توجه است که روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرده بود. این رمزارز پس از ثبات وضعیت خود در بالای منطقه 0.48 دلار، حرکت صعودی قدرتمندی را شروع کرد. هم اکنون قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.01 درصد بیشتر شده و به مرز 0.49 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته گذشته این رمزارز کاهش 3.87 درصدی را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، مرز مقاومتی 0.50 دلار برای این ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. در صورتی که نرخ این رمزارز از محدوده مقاومتی مذکور عبور کند امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز