قیمت روز ارز دیجیتال 30 فروردین 1402

روند صعود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار از آغاز سال 2023 آغاز شد و همچنان ادامه دارد. برخی از کارشناسان و فعالان بر این باورند که هم اکنون بازار ارزهای دیجیتال به ثبات خوبی رسیده و می‌تواند روند صعودی پایداری را آغاز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و عبور آن از مرز قیمتی حساس باعث شده تا برخی از پایان زمستان کریپتو حرف بزنند. براساس داده‌های پلتفرم تحلیلی گلسنود، رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر به دلایل مختلفی ادامه پیدا خواهد کرد. این روزها علاوه بر ارز دیجیتال مهم بازار، آلت کوین‌ها نیز رشد قیمتی خوبی را تجربه می‌کنند و بازار آن‌ها رونق پیدا کرده‌ است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم به عنوان پیشتاز آلت کوین‌ها است و همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.38 درصد کم شده و به مرز 2 هزار و 75 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 8.86 درصدی آن را نشان می‌دهد. از دیدگاه تحلیلگران فنی، در بالای منطقه 2 هزار و 50 دلاری به خوبی از قیمت اتریوم حمایت می‌شود. اگر اتریوم بتواند خود را به محدوده مقاومتی 2 هزار و 125 دلاری برساند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. اما در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور نتواند از محدوده 2 هزار و 125 دلاری عبور کند، احتمالا یک حرکت نزولی را آغاز خواهد کرد. نزدیک‌ترین سطح حمایت از نرخ اتریوم در این مسیر نزولی در حوالی منطقه 2 هزار و 70 دلاری و میانگین متحرک ساده 100 ساعته قرار دارد. طبق نمودارها، سطح حمایت اصلی بعدی نزدیک مرز 2 هزار و 50 دلاری است.

راز آسمان پایتخت

کاردانو نیز یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار است که رشد قیمت خوبی دارد. امروز قیمت کاردانو نسبت به روز قبل 1.58 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 0.43 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر کاردانو رشد 7.4 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. در صورتی که قیمت کاردانو بتواند مقاومت کلیدی 44 سنت را در هم بشکند، احتمال رشد نرخ آن تا مرز 48 سنت ادامه دارد. رسیدن کاردانو به این مرز قیمتی نیازمند یک حرکت قدرتمند از سمت گاوهای بازار این رمزارز است. به نظر کارشناسان، رشد قیمتی کاردانو ادامه پیدا خواهد کرد و این رمزارز رکودشکنی خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز