قیمت روز ارز دیجیتال 29 فروردین 1402

تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و بهبود وضعیت کریپتو باعث شده تا سودجویان به دنبال روش جدیدی برای کلاهبرداری و کسب سود باشند. این روزها کلاهبرداران صنعت کریپتو بیشتر تمرکز خود را بر حملات فیشینگ معطوف کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تا پیش از رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، بازیگران بد بازار کریپتو به منظور کلاهبرداری در این حوزه روی روش‌های سنتی مانند طراحی بدافزارهای بانکی در دسکتاپ و موبایل تمرکز داشتند. اما اکنون با شروع فصل جدید رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و رونق دوباره بازار رمزارزها، شیوه کلاهبرداری سودجویان در این بخش تغییر کرده و اکنون بیشتر فعالیت آن‌ها مربوط به حملات فیشینگ است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آمار و ارقام ارائه شده از شرکت روسی ارائه دهنده خدمات امنیت سایبری و آنتی ویروس کسپرسکی، حملات فیشینگ بازار رمزارزها در سال 2022 نیز رشد قابل توجهی داشته است. این شرکت تعداد حملات فیشینگ سال گذشته میلادی را 5 میلیون و 40 هزار و 520 مورد اعلام کرد. شرکت کسپرسکی امکان افزایش این آمار در سال 2023 میلادی را اعلام نکرده است، اما احتمالا این روند در سال جاری نیز صعودی خواهد بود. مسئولان کسپرسکی معتقدند که هم اکنون کریپتو به نمادی برای پولدار شدن سریع با کمترین تلاش ممکن تبدیل شده و این موضوع انگیزه کلاهبرداران را برای کشف روش‌های جدید و حملات فیشینگی متعدد بالا برده است.

راز آسمان پایتخت

این روزها آلت کوین‌ها نیز شرایط خوبی دارند. اتریوم، رهبر آلت کوین‌ها، رشد قیمتی خوبی داشته و در صورتی که این رمزارز بتواند روند صعودی را حفظ کند، احتمالا افزایش قیمتی در دیگر آلت کوین‌ها رخ خواهد داد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 1.16 درصد بیشتر شده و به مرز 2 هزار و 102 دلاری رسیده است. عملکرد اتریوم طی یک هفته اخیر، رشد 213 دلاری آن را نشان می‌دهد. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی اولیه 2 هزار و 106 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت ریپل نیز در روزهای جاری رشد خوبی داشته است. قیمت ارز دیجیتال مذکور امروز نسبت به روز قبل 1.03 درصد بالا رفته و در محدوده 0.51 دلار قرار دارد. عملکرد یک هفته گذشته ریپل کاهش 0.14 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی 0.51 دلار عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن وجود دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز