قیمت روز ارز دیجیتال 27 فروردین 1402

بازار رمزارزها و قیمت ارز دیجیتال معروف بازار باعث شده تا هر روزه سرمایه گذاران بیشتری به این بخش جذب شوند. این موضوع سران کشورهای مختلف را بر آن داشته تا مقرراتی برای این بازار وضع کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد روز افزون قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر سبب شده تا رمزارزها محدود به یک کشور نباشد. در حال حاضر سران اقتصادی کشورهای عضو گروه بیست در حاشیه نشست سالیانه صندوق بین المللی پول توافق کردند که مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال به یک کشور محدود نشود. در واقع این کشورها معتقدند که هر اقدامی در مورد کریپتو باید جهانی باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، بیان کرده که گفتمان ما در مورد دارایی‌های کریپتو نشان داد که با توجه به رشد قیمت ارز دیجیتال محبوب بازار نمی‌توان رمزارزها و مقررات مربوط به آن‌ها را فقط به یک نقطه از جهان یا یک کشور مشخص محدود کرد. پیامدهای هرگونه تصمیم گیری و وضع مقررات بر بازار رمزارزها می‌تواند بر تمام اقتصادهای نوظهور و توسعه یافته اثر بگذارد. به همین دلیل برای نظارت بر بازار کریپتو لازم است یک سیاست یکپارچه و جهانی اخذ شود.

راز آسمان پایتخت

وزیر اقتصاد هند بیان کرده که در حال حاضر ما به این مسئله پی برده‌ایم که موضوع نظارت بر بازار رمزارزها صرفا به چگونگی رفتار شرکت‌های فعال در این حوزه و جامعه کاربران آن محدود نمی‌شود. این مسائل به صورت مستقیم بر موضوعات مرتبط با ثبات کلان اقتصادی اثر دارد.

معاملات ارزهای دیجیتال مورد توجه بازار روز به روز در حال گسترش است. اتریوم یکی از این رمزارزها است که نسبت به روز قبل 1 دلار رشد قیمتی داشته و اکنون در محدوده 2 هزار و 101 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم رشد 247 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 2 هزار و 103 دلاری عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

ریپل نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مورد توجه است که رشد قیمتی خوبی را تجربه می‌کند. امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 0.03 درصد رشد پیدا کرد و به مرز 0.52 دلاری رسید. عملکرد یک هفته گذشته این ارز دیجیتال رشد 3.1 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 0.52 دلار عبور کند، امکان صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز