پرفروش ترین پاوربانک های دیجی‌کالا چند؟

ژیوار

در دنیای امروزی که اکثریت کاربران به دنبال یک سبک زندگی فعال و پرانرژی هستند، داشتن یک پاوربانک با قابلیت شارژ سریع و با ظرفیت بالا، امری ضروری به نظر می‌رسد. باتوجه‌به روند روبه‌رشد تجهیزات الکترونیکی و همچنین اهمیت انتقال داده‌ها و ارتباط بین قطعات مختلف، پاوربانک‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی در زندگی روزمره مطرح شده‌اند.

به گزارش کاماپرس، در این راستا دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور، مجموعه‌ای از پاوربانک‌های برتر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این پاوربانک‌ها باتوجه‌به ظرفیت، سرعت شارژ، جنس و کاربرد، می‌توانند به‌عنوان انتخاب مناسبی برای مشتریان باشند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین پاوربانک‌های دیجی‌کالا در زمان نگارش این گزارش می‌پردازد.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

این پاوربانک که محصول برند زیرمجموعه شیائومی، یعنی ردمی است، دارای ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی است. جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک فشرده است و در رنگ‌های سفید و مشکی موجود است. این پاوربانک قابلیت شارژ سریع گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند را دارد و از نشانگر LED برای نمایش درصد شارژ خود استفاده می‌کند. شدت جریان خروجی آن از ۱٫۵ تا ۳٫۱ آمپر متغیر است و شدت جریان ورودی آن ۲٫۱ آمپر است. ولتاژ خروجی و ورودی آن نیز ۵٫۱ ولت است. باتری استفاده شده در این پاوربانک از نوع لیتیوم یونی بوده و ۴۷۰ گرم وزن دارد. یک کابل تبدیل microUSB نیز همراه این پاوربانک موجود است. مخاطبان می‌توانند این پاوربانک را با قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان تهیه کنند.

دریان سفر امید

شارژر همراه ماکسیموم مدل S63

این پاوربانک محصول برند ماکسیموم بوده و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. یک نشانگر LED برای نمایش درصد باتری این پاوربانک تعبیه شده است و دو عدد خروجی دارد. شدت جریان خروجی آن ۲ و شدت جریان ورودی آن ۱ آمپر است. ولتاژ خروجی و ورودی آن نیز ۵ ولت گزارش شده است. جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک است و با ابعادی کوچک، تنها ۹۹ گرم وزن دارد. باتری استفاده شده در این پاوربانک نیز از نوع لیتیوم پلیمر است. این پاوربانک نیز در دیجی‌کالا با قیمت حدوداً ۲۰۰ هزار تومانی در رنگ‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

شارژر همراه کملیون مدل PS692

این پاوربانک از برند کملیون است که باتری‌های قلمی و شارژرهای آن پرفروش هستند. ظرفیت این محصول ۱۰ هزار میلی‌آمپر بوده و دارای یک نشانگر رنگی برای نمایش درصد شارژ خود است. دو خروجی این پاوربانک دارای ضدت جریان خروجی ۱٫۵ و ۲ میلی‌آمپر و ولتاژ ۵ ولت هستند. این پاوربانک با اکثر گوشی‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها و دیگر کالاهای الکترونیکی سازگار است. وزن کملیون PS692 ۲۰۰ گرم بوده و از باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند. یک کابل تبدیل نیز درون جعبه این محصول موجود است. این پاوربانک با قیمت ۴۳۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا موجود است.

بیشتر بخوانید:

پاور بانک یوسمز مدل PB9 Mini

این پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و دارای یک نشانگر LED برای نشان‌دادن درصد شارژ عددی است. دو درگاه خروجی این پاوربانک ۲ میلی‌آمپر جریان خروجی و ۵ ولت ولتاژ خروجی دارند. جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک بوده و با تمامی گوشی‌ها و تبلت‌ها سازگار است. جنس باتری استفاده شده در این پاوربانک لیتیوم پلیمر است. این پاوربانک ۱۹۰ گرمی در رنگ‌های مشکی و سفید موجود است. قیمت این محصول در دیجی‌کالا حدود ۵۸۰ هزار تومان عنوان شده است.

شارژر همراه کملیون مدل PS710

این پاوربانک که دومین محصول برند کملیون در این لیست است، ۱۰ هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد. یک نشانگر LED رنگی برای نمایش درصد شارژ باقی‌مانده برای این پاوربانک تدارک دیده شده است. دو عدد درگاه خروجی این پاوربانک قابلیت شارژ سریع ۲٫۱ آمپری با ولتاژ ۵ ولت را دارند. شدت جریان و ولتاژ ورودی این پاوربانک نیز به ترتیب ۲ آمپر و ۵ ولت است. قابلیت‌های ویژه این پاوربانک، مقاومت در برابر ضربه، شارژ ایمن و شارژ سریع عنوان شده است. این پاوربانک با اکثر گوشی‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها و سایر محصولات الکترونیکی و شارژی سازگاری دارد. نوع باتری آن لیتیوم پلیمری بوده و ۲۵۰ گرم وزن دارد. این پاوربانک تنها در رنگ مشکی و با قیمت ۴۳۰ هزار تومانی در دیجی‌کالا موجود است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید، به وب‌سایت دیجی‌کالا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز