قیمت آپارتمان 90 متری در پیروزی

ژیوار

محله پیروزی از پر رفت‌وآمدترین و شلوغ‌ترین محله‌های شرق تهران است. این محله دسترسی بسیار عالی به بزرگراه‌های مهم تهران دارد. به سبب این دسترسی عالی و وجود آپارتمان‌های زیاد در این منطقه، تقاضای زیادی برای خرید و اجاره خانه در محله پیروزی وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت آپارتمان 90 متری در پیروزی را بررسی می‌کند.

*یک واحد 90 متری نوساز در محله پیروزی با قیمت 5 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد دو خوابه بوده و در سال 1402 ساخته شده است. واحد مذکور در طبقه چهارم ساختمانی پنج طبقه قرار دارد. این خانه دارای آسانسور و پارکینگ است، اما انباری ندارد.

* یک خانه دو خوابه در محله پیروزی 5 میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خانه در طبقه اول ساختمان قرار دارد. سن بنا حدود 11 سال بوده و دارای آسانسور است. این خانه مجهز به انباری است.

دریان سفر امید

*یک خانه که در سال 1380 ساخته شده و حدود 22 سال سن دارد، در محله پیروزی با قیمت 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه که دو اتاق خواب دارد، فاقد آسانسور و پارکینگ است. واحد مذکور در طبقه دوم ساختمان قرار داشته و مجهز به انباری است.

بیشتر بخوانید:

*یک خانه در خیابان نبرد محله پیروزی 7 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه پنجم قرار داشته و مجهز به آسانسور است. این خانه در سال 1400 ساخته شده و کاملا نوساز است. واحد مورد نظر مجهز به پارکینگ است.

 

* یک خانه نوساز دو خوابه در پیروزی با قیمت 8 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان که در سال 1402 ساخته شده دارای دو اتاق خواب است. واحد مذکور در طبقه چهارم قرار داشته و مجهز به انباری، پارکینگ و آسانسور است.

انتهای پیام

 

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز