گوشی پرچمدار جدید موتورولا با شارژر فوق سریع ۱۲۵ واتی معرفی شد

موتورولا اج ۴۰ پرو، گوشی پرچمدار جدید موتورولا، دارای مشخصات قوی، دوربین پشتی سه‌گانه، صفحه‌نمایش باکیفیت با نرخ تازه‌سازی بالا و یکی از سریع‌ترین نرخ‌های شارژ در میان گوشی‌های بازار است. این به طرف‌داران گوشی‌های اندرویدی جایگزینی برای سامسونگ می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، موتورولا  Edge 40 Pro دارای قیمت اولیه ۸۹۹ یورو است که آن را کاملاً در دسته گوشی‌های سطح بالایی مانند سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس قرار می‌دهد.

موتورولا اج ۴۰ پرو دنباله‌ای از موتورولا اج پلاس ۲۰۲۲ سال گذشته اس؛ تلفنی که با نسخه خالص‌تر اندروید نسبت به سایر گوشی‌ها، انتخاب خوبی به شمار می‌رفت. Edge 40 Pro جدید تقریباً از هر نظر نسبت به نسل قبلی خود بهبودیافته است.

به‌عنوان‌مثال، Edge 40 Pro از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند که بنا بر ادعای موتورولا ۳۵ درصد عملکرد پردازنده سریع‌تر و ۴۰ درصد کارایی باتری بهتر از مدل سال گذشته دارد. این گوشی مانند دیگر پرچمداران بازار، دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

راز آسمان پایتخت

صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۶۷ اینچی گوشی جدید موتورولا لبه‌های خمیده را بازمی‌گرداند و دارای حداکثر نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز است که نسبت به مدل قبلی خود که ۱۴۴ هرتز بود، در نمایش بازی‌ها فیلم‌ها و گشت‌وگذار در اینترنت یا حتی منوها را حتی روان‌تر از پیش می‌کند. همچنین از دالبی ویژن HDR و HDR10+ برای نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

درحالی‌که مجموعه اصلی دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی استاندارد و ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض اج ۴۰ پرو ممکن است نسبت به مدل سال گذشته تغییری نکرده باشد، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قبلی خود را با یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دوبرابری جایگزین کرده است؛ اما به نظر می‌رسد این لنز جدید به‌جای بزرگ‌نمایی، بیشتر برای افزودن عمق در حالت‌های پرتره استفاده می‌شود. این گوشی همچنین دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی سلفی خود را از نسل پیشین به ارث برده است.

اما یکی از قسمت‌هایی که Edge 40 Pro می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، شارژ سریع باتری است: این باتری تا ۱۲۵ وات شارژ را پشتیبانی می‌کند که فقط کمی سریع‌تر از شارژر ۱۲۰ واتی گوشی پرچمدار شیائومی ۱۳ پرو است. کوآلکام می‌گوید شارژر آن می‌تواند یک باتری با صفر درصد شارژ را در ۲۳ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

ظرفیت باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اج ۴۰ پرو قابل‌قبول است و تقریباً با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس برابری می‌کند، اما شارژر آن به ۴۵ وات محدود شده است؛ بنابراین گوشی موتورولا بر روی کاغذ حرف اول را می‌زند. Edge 40 Pro همچنین از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۵ واتی برای شارژ دستگاه‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، به وب‌سایت رسمی موتورولا مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : موتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گوشی پرچمدار جدید موتورولا با شارژر فوق سریع ۱۲۵ واتی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز