گوشی ‌های سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ معرفی شدند (ویدیو)

سامسونگ-کاماپرس

به‌رسم هرسال در اولین رویداد آنپکد خود از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی Galaxy S23 رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، محور اصلی مراسم آنپکد سامسونگ که در شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده آمریکا برگزار شد، گوشی‌های گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra بودند. این اولین مراسم آنپکد سامسونگ بود که پس از همه‌گیری ویروس کرونا، با حضور تماشاچی و فیزیکی برگزار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

از تغییرات کلیدی پرچمداران کهکشانی معرفی شده نسبت به نسل پیشین خود، می‌توان به دوربین‌های بهتر، پردازنده جدیدتر و باتری‌های بزرگ‌تر اشاره کرد. سامسونگ در مراسم آنپکد به ویژگی‌های فیلم‌برداری و عکس‌برداری دوربین‌های جدید پرچمداران خود، به‌ویژه در شرایط نوری تاریک، تأکید بسیاری داشت و متخصصان بر این باورند که دوربین‌های پرچمداران جدید سامسونگ عرصه را برای آیفون‌های اپل تنگ‌تر می‌کنند.

اس ۲۳ الترا، قوی‌تر از همیشه

سامسونگ-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بااینکه گلکسی اس ۲۳ الترا در بیشتر جزئیات مانند نسل پیشین خود است اما این گوشی که همراه با قلم اختصاصی سامسونگ – S Pen – عرضه می‌شود، پیشرفت‌های کوچک، ولی قابل‌توجهی به خود دیده است. این تغییرات شامل یک حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی و نمایشگر کم‌مصرف‌تر می‌شود. اس ۲۳ الترا امسال شامل حافظه ۲۵۶ نیز می‌شود که در نسل پیشین وجود نداشت.

انحنای لبه‌های نمایشگر این گوشی نیز کمی کاهش پیدا کرده‌اند که صفحه‌نمایش آن را به تخت‌بودن نزدیک می‌کند و تجربه دردست‌گرفتن را خوشایندتر می‌سازد. در جهت کاهش آسیب‌پذیری این صفحه‌نمایش نیز سامسونگ از تکنولوژی گوریلاگلس Victus نسل دوم استفاده کرده است. ظرفیت باتری، با وجود فضای کم‌تر، همان ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نسل پیشین است.

این گوشی که گران‌ترین گوشی سری کهکشانی اس ۲۳ سامسونگ است، با قیمت پایه ۱۲۰۰ دلار و از ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) وارد بازار جهانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، شبیه‌تر به الترا

سامسونگ-کاماپرس

مدل‌های اس ۲۳ و ۲۳ پلاس، بیش‌ازپیش به مدل قوی‌تر خود، یعنی اس ۲۳ الترا، شباهت پیدا کرده‌اند. هر دو مدل جزیره دوربین نسل پیشین را دور انداخته و دوربین‌ها را بدون حاشیه بر روی پنل پشتی گوشی جا داده‌اند که به قول سامسونگ، «شناور» هستند. این طراحی پشتی باعث شده که هر سه گوشی مانند یکدیگر حس و حال مینیمال‌تری به کاربر القا کنند. امسال حتی هر سه گوشی سری اس ۲۳ دارای رنگ‌های یکسان مشکی فانتوم، کرمی، سبز و بنفش اسطوخدوس هستند.

بااینکه اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس به‌اندازه مدل الترا قدرتمند نیستند، اما پیشرفت‌های کوچکی در پردازنده، دوربین و باتری را شاهد بوده‌اند. باتری‌های هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهبود را تجربه کرده‌اند. نسل دوم محافظت نمایشگر گوریلاگلس Victus نیز به این گوشی‌ها آمده که سامسونگ از مواد اولیه بازیافت شده برای ساخت آن‌ها استفاده کرده است. دوربین‌های این گوشی هم از ۱۰ به ۱۲ مگاپیکسل به همراه فوکوس خودکار ارتقا پیدا کرده است.

مانند نسل پیشین خود، اس ۲۳ با قیمت پایه ۸۰۰ و اس ۲۳ پلاس با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها نیز از ۲۸ بهمن در بازار جهانی دردسترس خواهند بود.

تمام مدل‌های اس ۲۳ مانند نسل پیشین خود، دارای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED 2X، دوربین‌های تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ و ۱۰ برابری اپتیکال، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و چهار به‌روزرسانی اندروید و پنج سال پشتیبانی امنیتی سیستم‌عامل عرضه می‌شوند. بنا بر ادعای سامسونگ، عکس‌برداری تصاویر خام با نرم‌افزار Expert RAW سامسونگ بهبود قابل‌توجهی را تجربه کرده است. همچنین تجربه کلی عکس‌برداری به لطف پردازش هوش مصنوعی جدید و نرم‌افزارهای به‌روزرسانی شده، پیشرفت بسیاری کرده است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز