قیمت آپارتمان 90 متری در پردیس

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت خانه در پردیس نیز همانند قیمت خانه در تهران با افزایش مواجه شده تا جایی که متقاضی خرید مسکن در این محدوده در کمترین حالت باید مبلغی حدود 2 میلیارد تومان برای آپارتمان 90 متری در پردیس پرداخت کند.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 90 متری در پردیس را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*متقاضی برای خرید آپارتمان 90 متری در پردیس نیازمند بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 370 میلیون تومان است. این آپارتمان نوساز در طبقه 8 واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*آپارتمان 90 متری یکسال ساخت در پردیس به قیمت 2 میلیارد و 540 میلیون تومان آگهی شده است. متقاضی برای هر متر این واحد واقع در طبقه ششم باید 28 میلیون و 222 هزارتومان بپردازد. امکانات این واحد مسکونی شامل آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*دیگر آپارتمان 90 متری در پردیس با عمر بنا 2 سال با بودجه 3 میلیارد تومان قابل خریداری است. این واحد دو خوابه در طبقه 9 قرار گرفته و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 90 متری دوخوابه در پردیس به قیمت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در سال 98 ساخته شده و هر متر آن 37 میلیون و 777 هزارتومان قیمت دارد. این واحد در طبقه 11 قرار گرفته و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

*واحد نوساز 90 متری در پردیس با قیمت 4 میلیارد و 50 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه 5 قرار گرفته و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این آپارتمان باید مبلغی معادل 45 میلیون تومان بپردازد.

*خریدار همچنین با بودجه 5 میلیارد و 650 میلیون تومان می‌تواند واحد 90 متری نوساز را خریداری کند. قیمت هر متر این واحد 62 میلیون و 777 هزارتومان است و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

انتهای پیام‎

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز