قیمت آپارتمان 100 متری در شهر جدید هشتگرد

لست سکند

افزایش قیمت خانه در تهران سبب شده تا متقاضیان برای خرید آپارتمان 100 متری در اطراف پایتخت جستجو کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در ارزان‌ترین حالت خریدار برای آپارتمان 100 متری در شهر جدید هشتگرد باید مبلغی حدود 2 میلیارد تومان بپردازد.

کاماپرس در ادامه قیمت آپارتمان 100 متری در شهر جدید هشتگرد را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 100 متری در شهر جدید هشتگرد با عمر بنا 7 سال به قیمت یک میلیارد و 800 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان 100 متری در شهر جدید هشتگرد با سن بنا 6 سال به قیمت 2 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول واقع شده و امکانات آن شامل آسانسور، انباری، پارکینگ و دو اتاق می‎شود.

راز آسمان پایتخت

*خریدار با بودجه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌تواند واحد 100 متری دوخوابه در هشتگرد خریداری کند. این آپارتمان با عنمر بنا 8 سال در طبقه دوم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

*آپارتمان نوساز 100 متری در شهر جدید هشتگرد با بودجه 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق فروخته می‎شود. متقاضی برای هر متر این واحد باید 27 میلیون تومان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 100 متری در شهر جدید هشتگرد به قیمت 3 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این واحد نوساز دوخوابه در طبقه اول قرار گرفته دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*برای آپارتمان 100 متری با عمر بنا 3 سال در شهر جدید هشتگرد قیمتی معادل 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و پارکینگ همچنین انباری دارد. متقاضی برای هر متر این بنا تکخوابه باید 35 میلیون تومان پرداخت کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز