قیمت اجاره خانه در کاشان برای عید نوروز

وجود جاذبه‌هایی همچون روستای ابیانه، کویرابوزیدآباد، باغ فین، خانه تاریخی طباطبایی‌ها، تپه سیلک، آتشکده هارپاک و دیگر موارد در کاشان سبب شده تا بسیاری افراد این شهر تاریخی را برای مقصد نوروزی در نظر بگیرند. البته یکی از مهمترین لازمه‌های سفر رزرو اقامتگاهی مناسب است که بررسی آگهی‌ها نشان می‌دهد قیمت اجاره خانه در کاشان برای عید نوروز نسبت به امکانات متفاوت است.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره خانه در کاشان برای عید نوروز را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 40 متری در کاشان به قیمت شبی 990 هزارتومان اجاره داده می‌شود. از امکانات این اقامتگاه که ظرفیت 2 نفر را دارد می‌توان به پارکنیگ، تلویزیون، یخچال، آسانسور، اینترنت، شوفاژ و غیره اشاره کرد.

*آپارتمان 60 متری تکخوابه با ظرفیت 5 نفر به قیمت شبی یک میلیون و 200 هزارتومان آگهی شده است. مسافران نوروزی با اجاره این اقامتگاه می‌توانند از امکاناتی همچون لوازم آشپزی، ماشین لباسشویی، فضای سبز، جالباسی، کولرآبی، بخاری گازی، پارکینگ، تلویزیون و غیره استفاده کنند.

آریاک سفر

*مسافران کاشان همچنین می‌توانند آپارتمان 170 متری را برای عید نوروز به قیمت شبی یک میلیون و 250 هزارتومان اجاره کنند. این واحد دو خوابه امکاناتی همچون میز نهارخوری، آشپزخانه، یخچال، کمد، جالباسی، بالکن، مبلمان، بخاری گازی، کولرآبی و غیره دارد.

بیشتر بخوانید:

*اجاره آپارتمان 100 متری تکخوابه در کاشان نیازمند پرداخت شبی 2 میلیون و 200 هزارتومان است. این واحد ظرفیت 7 نفر را دارد و از امکانات آن می‌توان بالکن، پارکینگ، یخچال، آشپزخانه، گیرنده دیجیتال، لوازم آشپزی، پارکینگ، کولرآبی و غیره را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*قیمت اجاره آپارتمان در کاشان برای عید نوروز 3 میلیون و 300 هزارتومان مشخص شده است. این آپارتمان 90 متری تکخوابه ظرفیت 4 مسافر را دارد و امکانات آن شامل آشپزخانه، یخچال، کابینت، وسایل آشپزی، وسایل پخت‌وپز، جالباسی، کولرآبی، بخاری گازی و غیره می‎شود.

*براساس آگهی‌های اجاره مسافران برای واحدی 150 متری باید شبی 3 میلیون و 500 هزارتومان پرداخت  کنند. این اقامتگاه تکخوابه در کاشان دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، جاروبرقی، وسایل پخت‌وپز، لوازم آشپزی، آشپزخانه، تلویزیون، بخاری گازی، کولر آبی، مبلمان و غیره است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز