قیمت اجاره خانه در اصفهان برای عید نوروز

جاذبه‌های طبیعی و تاریخی اصفهان همچون آبشار آب ملخ، آبشار نیاسر، پارک ملی کلاه قاضی، آبشار لادر، آبشار طامه، غار پریان، منطقه حفاظت شده گلستان، میدان نقش جهان، مسجد جامع، پل خواجو، سی‌وسه پل، آتشگاه، موزه کلیسای وانک، موزه موسیقی و غیره سبب شده تا بسیاری مسافران اوقات فراغت عید نوروز را غنیمت شمارند و این مقصد را برای سفر انتخاب کنند.

سفر به هر شهری نیازمند اجاره اقامتگاه برای گذراندن مسافرت است که کاماپرس در ادامه قیمت اجاره خانه در اصفهان برای عید نوروز را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 96 متری تکخوابه شبی 950 هزارتومان اجاره داده می‎شود. این واحد 4 نفر ظرفیت دارد و امکانات آن شامل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، مبل، اجاق گاز، جاروبرقی و غیره می‌شود.

*قیمت اجاره هر شب آپارتمان سه خوابه سنتی در اصفهان یک میلیون و 100 هزارتومان است. این واحد در مرکز شهر قرار گرفته و امکاناتی همچون سرویس غذاخوری، جاروبرقی، یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و غیره دارد.

آریاک سفر

*آپارتمان 120 متری در اصفهان برای عید نوروز شبی 3 میلیون و 200 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این واحد دو خوابه ظرفیت 10 نفر را دارد و از امکانات آن می‌توان به مبل، آسانسور، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دوربین مداربسته و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

*برای دیگر آپارتمان 120 متری با 10 نفر ظرفیت شبی 4 میلیون و 200 هزارتومان قیمت تعیین شده است. این واحد دو خوابه امکاناتی همچون مبل، آسانسور، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دوربین مداربسته و غیره دارد.

*آپارتمان دوخوابه در اصفهان شبی 5 میلیون تومان قابل اجاره است. این واحد 110 متری ظرفیت 7 نفر مسافر را دارد و از امکانات آن می‌توان مبلمان، کولر، آسانسور، آشپزخانه، اجاق گاز، لوازم آشپزی و غیره را نام برد.

*برای واحد 150 متری در اصفهان شبی 7 میلیون تومان اجاره مشخص شده است. این واحد 2 خوابه 8 نفر ظرفیت دارد و مسافر می‌تواند از تلویزیون، یخچال، استخر، فوتبال دستی، چای ساز، لوازم آشپزی، فضای سبز و غیره استفاده کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز