قیمت اجاره خانه در نوشهر برای عید نوروز

وجود تالاب ارواح، پارک جنگلی سیسنگان، پلاژ سیترا، روستا کندلوس، سد آبیدار و دیگر جاذبه‌های طبیعی در نوشهر سبب شده تا بسیاری از مسافران نوروزی این مقصد را انتخاب کنند. قیمت اجاره خانه در نوشهر برای عید نوروز به سبب متراژ، امکانات، ظرفیت و غیره متغیر است.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره خانه در نوشهر برای نوروز را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 50 متری با ویو دریا در نوشهر به قیمت شبی 500 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این واحد 4 نفر ظرفیت دارد و در طبقه دوم واقع شده است. از امکانات این واحد دوخوابه می‌توان به یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، دوربین مداربسته، گیرنده دیجیتال، تلویزیون و غیره اشاره کرد.

*قیمت اجاره خانه ویلایی دوخوابه در نزدیکی ساحل شبی 950 هزارتومان است. این واحد 100 متری 3 نفر ظرفیت بعلاوه یک نفر اضافه را دارد. این واحد در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی همچون اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس غذاخوری، دوربین مداربسته و غیره دارد.

آریاک سفر

*ویلا دوبلکس 4 خوابه جنگلی با ظرفیت 6 نفر بعلاوه 4 نفر اضافه شبی 2 میلیون و 500 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این ویلا 330 متری است و از امکانات آن می‌توان به یخچال، اجاق گاز، سیستم صوتی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و غیره اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*ویلا استخر دار در نوشهر با امکاناتی همچون بیلیارد، روف گاردن، سیستم صوتی، یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و غیره شبی 4 میلیون و 500 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این اقامتگاه سه اتاق خواب دارد که اتاق‌ها به اسپلیت، مبل تخت خواب شو، کولرگازی و غیره تجهیز شده‌اند

*ویلا 4 خوابه شبی 11 میلیون و 980 هزارتومان اجاره داده می‌شود. مسافران با اقامت در این ویلا می‌توانند از امکاناتی همچون میز بیلیارد، استخر، فوتبال دستی، جاروبرقی، شوفاژ، حیاط، پارکینگ، گیرنده دیجیتا و غیره بهره‌مند شوند.

*مسافران ویلا دوبلکس 140 متری را می‌توانند با شبی 15 میلیون تومان اجاره کنند. این وبلا مجهز به امکاناتی همچون استخر خصوصی سرپوشیده، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اتو، یخچال، سرویس غذاخوری و غیره است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز