قیمت آپارتمان 90 متری در قیطریه

برخی از متقاضیان مسکن برای خرید خانه به منطقه یک مراجعه می‌کنند و قیمت خانه در تهران محدوده قیطریه را موردبررسی قرار می‌دهند.

کاماپرس در ادامه قیمت  6 آپارتمان 90 متری در قیطریه را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 90 متری 2 خوابه با عمر بنا 10سال 8 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و متقاضی برای هر متر آن باید 95 میلیون و 555 هزارتومان هزینه کند. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*دیگر واحد 90 متری 2 خوابه در قیطریه 10 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در سال 94 ساخته شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این واحد باید 10 میلیون و 600 هزارتومان بپردازد.

آریاک سفر

*قیمت تعیین شده برای واحد 90 متری دیگر در قیطریه 11 میلیارد تومان است. این واحد در سال 96 ساخته شده و هر متر آن 122 میلیون و 222 هزارتومان قیمت دارد. این آپارتمان در طبقه پنچم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

*متقاضی برای خرید واحد 90 متری با عمر بنا 8 سال نیازمند 12 میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه است. این واحد دوخوابه در طبقه پنجم واقع شده و امکاناتی همچون پارکنیگ، انباری، آسانسور، لابی، لابی من، سالن اجتماعات و غیره دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*واحد 90 متری نوساز در قیطریه 13 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان پارکینگ، لابی، سرایداری آسانسور و انباری را نام برد.

*واحد 90 متری در قیطریه ساخته شده در سال 95 قیمتی معادل 14 میلیارد و 500 میلیون تومان دارد. این آپارتمان دوخوابه در طبقه پنجم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، لابی من، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و غیره دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز