قیمت آپارتمان 100 متری در دهکده المپیک

بسیاری از متقاضیان خرید خانه در محدوده غرب پایتخت، برای خرید آپارتمان 100 متری در دهکده المپیک جستجو می‌کنند. با افزایش قیمت خانه در تهران قیمت آپارتمان در دهکده المپیک نیز با افزایش قیمت مواجه شده تا جایی که قیمت هر متر مربع آپارتمان 100 متری در این محدوده از 38 میلیون تومان شروع می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 100 متری در دهکده المپیک را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 100 متری دوخوابه نوساز در دهکده المپیک 3 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*برای آپارتمان 100 متری در دهکده المپیک 5 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت تعیین شده است. این واحد دو خوابه با عمر بنا 3 سال در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

آریاک سفر

*بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمان 100 متری دوخوابه نوساز در دهکده المپیک 6 میلیارد تومان است. قیمت هر متر این واحد 60 میلیون تومان تعیین شده که دارای امکاتاتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 100 متری با عمر بنا 2 سال در محدوده دهکده المپیک 6 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دوخوابه دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این واحد واقع در طبقه ششم باید 66 میلیون تومان پرداخت کند.

*دیگر آپارتمان 100 متری در دهکده المپیک 7 میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دوخوابه در طبقه یازدهم واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور دارد. متقاضی برای هر متر این واحد نوساز باید 74 میلیون تومان بپردازد.

*واحدی با عمر بنا 5 سال در دهکده المپیک 8 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان 100 متری در طبقه اول واقع شده و از امکانات آن می‌توان دو اتاق، پارکینگ و انباری را نام برد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 100 متری در دهکده المپیک

  1. گوهری گفته:

    خواهشاا دولت محترم هرچه زودتر قیمت مسکن تهران را با قیمت گذاری منصفانه دولتی کنترل کنه مردم کمرشون شکست دیگه زیر بار اینهمه گرونی مسکن منطقه به منطقه و نوساز و قدیمی ساز قیمت گذاری منصفانه دولت قانونی کنترل کنه مگه یه واحد مسکن چی داره اینهمه گرون باشه مگه طلاس مردم دارن له میشن با این روش همه میتونن خونه بگیرن قیمت گذاری منصفانه مسکن نیاز اولیه زندگیه باید کالای مصرفی باشه نه سرمایه گذاری برا سودجویان دست دلالها و بنگاهیان سوجو را باقیمت گذاری دولتی ببرید خواهشا مردم امید به زندگی ندارن مسکن رویا کردن با قیمتهای نجومی کسیم نیس جلوی سودجویان مسکن تهران رو بگیره نهایتا قیمت ساخت مسکن الان ۸ میلیون تا۱۰ میلیونه نوساز چرا باید قیمت نجومی بدن دولت محترم مردم رو خوشحال کن با قیمت گذاری منصفانه امید به زندگی روشن کنید تودل مردم کنار قیمت گذاری منصفانه مسکن ملی هم بیشتر و سریعتر تولید کنید کنترل کنید بخدا هیچ جوانی امید به آینده و زندگی نداره مردم ۷۰درصدشون مستاجرن روز بروزم جمیعت زیاد میشه داریم له میشیم زودتر یکاری بکنید خواهشا

  2. مهدی گفته:

    اونم کجا ته تهران کلی راه باید راه تا به دهکده برسی با کلی ترافیک اتوبان همت و حکیم و دسترسی خیلی بد به مناطق تهران مفتشم گرونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز