قیمت آپارتمان 90 متری در صادقیه

لست سکند

براساس آگهی‌های منتشر شده در سایت فروش، با افزایش قیمت خانه در تهران نرخ بازار مسکن افزایشی شده تا جایی که قیمت هر متر مربع آپارتمان 90 متری در صادقیه از حدود 62 میلیون تومان شروع می‎شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 90 متری در صادقیه را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 90 متری در صادقیه با عمر بنا 15 سال به قیمت 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

*آپارتمان دیگری در صادقیه با قیمت 6 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد 90 متری در سال 85 ساخته شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور و پارکینگ دارد. قیمت هر متر این آپارتمان 90 متری 66 میلیون و 666 هزارتومان تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

*خرید واحد 90 متری با عمر بنا 2 سال، نیازمند بودجه‌ای معادل 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری دارد.

*براساس آگهی‌های فروش، متقاضی خرید آپارتمان 90 متری در صادقیه با عمر بنا 2 سال نیازمند بودجه‌ای معادل 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است. از امکانات این واحد می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*برای خرید واحد 90 متری نوساز در صادقیه به بودجه‌ای معادل 7 میلیارد و 850 میلیون تومان نیاز است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

*دیگر آپارتمان نوساز 90 متری در صادقیه 8 میلیارد و 600 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان دو خوابه امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور دارد و در طبقه سوم واقع شده است.

*واحد 90 متری تکخوابه نوساز در صادقیه 9 میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه چهارم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز