قیمت اجاره خانه در رامسر برای عید نوروز

یکی از پرترددترین مقصدها در ایام عید نوروز شمال کشور به شمار می‌رود و همین امر سبب شده تا با نزدیک شدن به این ایام برخی برای اجاره خانه در رامسر جستجو کنند.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره خانه در رامسر را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 50 متری در رامسر به قیمت شبی یک و نیم میلیون تومان آگهی شده است. این واحد ظرفیت 2 نفر و یک نفر اضافه را دارد. از امکانات این واحد می‌توان یخچال، اجاق گاز، مبل، جاروبرقی و غیره را نام برد.

*واحد 180 متری دوبلکس شبی 3 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان ظرفیت 2 نفر بعلاوه 7 نفر اضافه را دارد. از امکانات این خانه می‌توان به تلویزیون، گیرنده دیجیتال، مبل، سرویس غذاخوری و غیره اشاره کرد.

آریاک سفر

*خانه 300 متری شبی 2 میلیون و 500 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این واحد ظرفیت 8 نفر بعلاوه 4 نفر اضافه را دارد. این خانه دارای امکاناتی همچون میز بیلیارد، فوتبال دستی، ماشین لباسشویی، گیرنده دیجیتال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری و غیره است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*مسافران با بودجه شبی 3 میلیون تومان می‌توانند خانه 250 متری در رامسر اجاره کنند. این خانه امکاناتی همچون ماشین لباسشویی، میز بیلیارد، اجاق گاز، سرویس غذاخوری و غیره دارد. ظرفیت این واحد 4 نفر بعلاوه 3 نفر اضافه است.

*مسافران همچنین می‌توانند با شبی 8 میلیون تومان ویلایی 600 متری را اجاره کنند. این خانه تریبلکس است و امکاناتی همچون استخر، سرویس غذاخوری، مبل، ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی و غیره دارد.

*ویلای دیگری شبی 12 میلیون تومان آگهی شده و دارای ظرفیت 12 نفر بعلاوه 10 نفر اضافه است. این ویلا 800 متری است و از امکانات آن می‌توان به تلویزیون، گیرنده دیجیتال، فوتبال دستی، جاروبرقی، چای ساز و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز