قیمت اجاره خانه در شیراز برای عید نوروز

با نزدیک شدن به ایام عید تکاپو سفر نوروزی بیش از پیش افزایشی می‌شود و اولین دغدغه بسیاری از مسافران اجاره اقامتگاه‌ است تا مدت زمان مسافرت را به راحتی بگذرانند. قیمت اجاره خانه در شیراز که یکی از مقاصد پرطرفدار میان ایرانیان است، به سبب شرایط، متراژ، امکانات و غیره تفاوت دارد.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره خانه در شیراز برای عید نوروز را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت اجاره خانه 115 متری در شیراز برای عید نوروز براساس آگهی‌های منتشر شده در سایت اجاره خانه از هر شب 555 هزارتومان آغاز می‌شود. این واحد دوخوابه در بلوار نصر واقع شده و در واحد 6 قرار گرفته است. از امکانات این اقامتگاه می‌توان به تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، مبل، جاروبرقی، آسانسور، تخت، مبل و غیره اشاره کرد.

*قیمت هر شب اقامت در باغ ویلای نقلی 70 متری در پل باغ صفا شیراز650 هزارتومان است. این اقامتگاه بدون اتاق دارای دو ظرفیت استاندارد بعلاوه دو نفر اضافه است. از امکانات این واحد نقلی می‌توان تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، تخت، دوربین مداربسته و غیره را نام برد.

آریاک سفر

*واحد تکخوابه 85 متری در شیراز واقع در طبقه سوم شبی 850 هزارتومان اجاره داده می‎شود. این اپارتمان 3 نفر ظرفیت دارد که می‌توان 3 نفر نیز اضافه کرد. شوفاژ، مبلمان، یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، باربیکیو، دوش و غیره از امکانات این واحد است.

بیشتر بخوانید:

*مسافران با شبی 969 هزارتومان می‌توانند واحدی 95 متری در شیراز اجاره کنند. این واحد امکاناتی همچون تلویزیون، گیرنده دیجیتال، یخچال، اجاق گاز، سرویس غذاخوری، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و غیره دارد. ظرفیت این واحد 4 نفر بعلاوه دو نفر اضافه قید شده است.

*واحد دوخوابه 120 متری در شیراز شبی 2 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد امکاناتی هچون مبل، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، سرویس غذاخوری، یخچال، گیرنده دیجیال و غیره دارد. این واحد ظرفیت 8 نفر به صورت 4 نفر استاندارد و 4 نفر اضافه را دارد.

*برای دوخوابه مبله دیگری در شیراز شبی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اجاره تعیین شده است. این آپارتمان 175 متری ظرفیت 8 نفر را دارد و از امکانات آن می‌توان سرویس غذاخوری، مبل، جاروبرقی، اسپلیت، شوفاژ، اتو، چای‌ساز، تلویزیون، گیرنده دیجیتال و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز