قیمت آپارتمان 100 متری در چیتگر

یکی از محدوده‌های پرطرفدار در میان متقاضیان خرید خانه در تهران را می‌توان محدوده غرب دانست. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت آپارتمان 100 متری در چیتگر که یکی از محدوده‌های پرمتقاضی غرب به شمار می‌رود، از حدود 4 میلیارد تومان شروع می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به سبب افزایش قیمت خانه در تهران و تغییر قیمت ایجاد شده در بازار ملک، کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 100 متری در چیتگر را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 100 متری در چیتگر با عمر بنا 4 سال به قیمت 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خوابه در طبقه سوم واقع شده و امکاناتی همچون 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*خریدار برای خرید آپارتمان 100 متری در چیتگر با عمر بنا 3 سال نیازمند بودجه‌ای معادل 5 میلیارد و 220 میلیون تومان است. از امکانات این واحد واقع در طبقه اول می‌توان به 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 100 متری دوخوابه نوساز با قیمت 5 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه هشتم واقع شده و دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. متقاضی برای هر متر این بنا باید 55 میلیون تومان پرداخت کند. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*متقاضی با بودجه 6 میلیارد تومان می‌تواند واحد 100 متری نوساز دوخوابه را در چیتگر خریداری کند. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه ششم 60 میلیون تومان است و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد.

بیشتر بخوانید:

*واحد 100 متری نوساز در چیتگر به قیمت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان نوساز در طبقه ده برج باغ تریتیوم قرار گرفته و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر این واحد 85 میلیون تومان تعیین شده است.

*واحد 100 متری دوخوابه در چیتگر  قیمتی معادل 9 میلیارد و 600 میلیون تومان دارد. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه ششم  با امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری 96 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 100 متری در چیتگر

  1. فرناز شیخ محمدی گفته:

    باورنکردنیست ! چن سال پیش التماس میکردن متری چهار تومن هیچکس نمیرفت بخاطر پشه های زیااد دریاچه و بو و فاضلاب ..!! بزودی کوهک شرقی دهکده المپیک هم میشه متری صد تومن ..!! دلار ک بالا میره ملک هم پیشتازه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز