قیمت آپارتمان نقلی در یافت آباد

لست سکند

قیمت خانه در تهران با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده تا جایی که قیمت هر متر مربع آپارتمان نقلی در یافت آباد از حدود 28 میلیون تومان شروع می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان نقلی در یافت آباد را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 54 متری ساخته شده در سال 85 با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر متر مربع این واحد واقع در طبقه چهارم 28 میلیون و 846 هزارتومان تعیین شده است. از امکانات این اپارتمان نقلی در یافت آباد می‌توان به یک اتاق و انباری اشاره کرد.

*واحد 54 متری در یافت آباد یک میلیارد و 650 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان نقلی در سال 87 ساخته شده و امکاناتی همچون آسانسور، یک اتاق و پارکینگ دارد. قیمت هر متر این واحد واقع در طبقه چهارم 30 میلیون و555 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

*دیگر آپارتمان نقلی در یافت آباد یک میلیارد و 850 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد 52 متری در سال 85 ساخته شده و امکاناتی همچون یک اتاق، آسانسور و انباری دارد. قیمت هر متر مربع این واحد واقع در طبقه چهارم 35 میلیون و 576 هزارتومان است.

بیشتر بخوانید:

*متقاضی خرید آپارتمان نقلی در یافت آباد با بودجه 2 میلیارد و 120 میلیون تومان می‌تواند واحدی 54 متری با عمر بنا 9 سال خریداری کند. از امکانات این واحد می‌توان به یک اتاق، آسانسور و انباری اشاره کرد. قیمت هر متر مربع این واحد در طبقه اول 32 میلیون و 259 هزارتومان است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*واحد 51 متری نوساز در یافت آباد 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان نقلی امکاناتی همچون یک اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر این آپارتمان واقع در طبقه اول 51 میلیون و 960 هزارتومان است.

*آپارتمان 60 متری با عمر بنا بیش از 30 سال در یافت آباد 3 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد واقع در طبقه چهارم، متری 50 میلیون تومان قیمت دارد و از امکانات آن می‌توان یک اتاق را نام برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان نقلی در یافت آباد

  1. یونس گفته:

    اخه درسته چرا کسی به فکر مستاجرها نیست به کجا داریم میریم میدونید یعنی چه چه زندگی ها ازهم جدا میشن و……

  2. یونس گفته:

    به نظر من کسی نباید بخره تا قیمت پایین بیاد وقتی من50تومن بزارم فروش بره دیگران تشویق میشن وبنگاههارو جمع کنید قیمت گذاری دست کارشناس دولتی بیوفته اگردرست نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز