قیمت آپارتمان 70 متری در بومهن

با توجه به افزایش قیمت خانه در تهران بسیاری افراد برای خرید خانه به اطراف تهران مراجعه می‌کنند و به دنبال فایل‌هایی کوچک‌متراژ هستند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر قیمت آپارتمان 70 متری در بومهن از حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان شروع می‌شود.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در بومهن را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 70 متری در بومهن یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت هر متر این واحد کوچک‌متراژ 21 میلیون و 428 هزارتومان تعیین شده و امکاناتی همچون یک اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این آپارتمان با عمر بنا 9 سال در طبقه چهارم واقع شده است.

*دیگر آپارتمان 70 متری در بومهن یک میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد با عمر بنا 3 سال در طبقه پنجم واقع شده و دارای امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است. متقاضی برای هر متر این بنا باید مبلغی معادل 25 میلیون و 714 هزارتومان بپردازد.

آریاک سفر

*متقاضی برای خرید آپارتمان 70 متری در بومهن محدوده شهرک فضا نیازمند یک میلیارد و 960 میلیون تومان بودجه است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. متقاضی برای هر متر این واحد کوچک متراژ با عمربنا 3 سال باید مبلغی معادل 28 میلیون تومان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

*متقاضی با بودجه 2 میلیارد و 80 میلیون تومان می‌توان آپارتمان دوخوابه با عمر بنا 11 سال در بومهن خریداری کند. این بنا در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*برای دیگر آپارتمان 70 متری در محدوده هوافضا بومهن قیمتی معادل 2 میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم قرار گرفته و هر متر آن 35 میلیون و 714 هزارتومان قیمت دارد. از امکانات این واحد کوچک‌متراژ می‌توان به دو اتاق، آسانسور و انباری اشاره کرد.

*اگر خریدار بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 600 میلیون تومان داشته باشد می‌تواند واحد 70 متری یکسال ساخت را خریداری کند. این آپارتمان دوخوابه در طبقه اول واقع شده و قیمت هر متر آن 37 میلیون و 142 هزارتومان است. این واحد در طبقه اول قرار گرفته و دو اتاق، آسانسور و انباری دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 70 متری در بومهن

  1. احمد گفته:

    بومهن زمینهای تعاونی کارکنان دادگستری که بلوار امام رضا است مکان مناسبی برا سرمایه گذاری و خانه دار شدن است

  2. علی گفته:

    بومهن با توجه به اینکه شرایطش نسبت به گذشته خیلی خیلی فرق کرده و خیلی ترقی داشته و یه بیمارستان هم تازه تاسیس داره و همه چی هم دردسترسه بهترین موقعیت رو برای خرید ارزان وآینده عالی داره ما یک واحد جدیدا خریدیم وخیلی هم راضی هستیم به دوستان پیشنهاد میکنم تا دست دلالان نیومده وسط و تا بنگاهی هاشون بخور بخور رو شروع نکردن برای خونه دارشدن اقدام کنید آب و هواش هم عالیه و از مناطقی مثل اسلام شهر و این جور جا ها خیلی خیلی خیلی سره خیلی هم به تهران نزدیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز