جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در الهیه

قیمت خانه در تهران به‌خصوص در محدوده شمال پایتخت با افزایش همراه شده تا جایی که بر اساس آخرین آگهی‌های منتشر شده، قیمت آپارتمان 80 متری در الهیه از 11 میلیارد تومان شروع می‌شود؛

کاماپرس در ادامه قیمت 4 آپارتمان 80 متری در الهیه را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 80 متری در الهیه 11 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد نوساز دوخوابه در طبقه چهارم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. متقاضی برای خرید هر متر این واحد باید 137 میلیون و 500 هزارتومان بپردازد.

*دیگر آپارتمان 80 متری در الهیه با عمر بنا 4 سال به قیمت 18 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه اول واقع شده و هر متر آن 225 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و  بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

راز آسمان پایتخت

*براساس آگهی‌های فروش، قیمت آپارتمان 80 متری در الهیه 18 میلیارد تومان تعیین شده است. قیمت هر متر این واحد با عمر بنا 11 سال 225 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه دوم واقع شده و با امکاناتی همچون آسانسور، استخر، پارکینگ، انباری، دو اتاق، جکوزی، حیاط و غیره به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمان 80 متری دیگر در الهیه 18 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در سال 90 ساخته شده و در طبقه اول قرار دارد. قیمت هر متر این بنا 227 میلیون و 500 هزارتومان تعیین شده و امکانات آن شامل لابی، پارکینگ، آسانسور، انباری، دو اتاق و غیره می‎شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز