قیمت آپارتمان 70 متری در پیروزی

لست سکند

پیروزی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین محدوده‌های شرق تهران به شمار می‌رود که به سبب افزایش قیمت خانه درتهران در کمترین حالت خریدار برای آپارتمان 70 متری در پیروزی باید حدود 3 میلیارد تومان بودجه داشته باشد.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 70 متری در پیروزی را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 70 متری در پیروزی به فیمت 3 میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد با عمر بنا 17 سال در طبقه پنجم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، یک اتاق، پارکینگ و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان 70 متری در پیروزی محدوده میدان شکوفه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه اول واقع شده و هر متر آن 50 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دوخوابه با عمر بنا 27 سال دارای انباری است.

راز آسمان پایتخت

*خرید واحد 70 متری با عمر بنا یک سال 3 میلیارد و 900 میلیون تومان بودجه نیاز دارد. این آپارتمان در طبقه همکف قرار دارد و برای هر متر آن 55 میلیون و 714 هزارتومان قیمت تعیین شده است. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، پارکینگ و دو اتاق اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*خریدار با بودجه 4 میلیارد تومان می‌تواند واحدی 70 متری در پیروزی خریداری کند. این واحد در سال 94 ساخته شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق دارد. متقاضی برای خرید هر متر این آپارتمان واقع در طبقه دوم باید 57 میلیون و 142 هزارتومان بپردازد.

*برای خرید آپارتمان 70 متری دوخوابه واقع در محدوده نبرد شمالی 4 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه موردنیاز است. این واحد یک سال گذشته ساخته شده و در طبقه سوم قرار دارد. متقاضی برای هر متر این آپارتمان با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری باید 65 میلیون و 714 هزارتومان پرداخت کند.

*قیمت آپارتمان 70 متری نوساز براساس آگهی‌های فروش 5 میلیارد تومان است. این واحد دوخوابه در طبقه سوم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکنیگ و انباری دارد. متقاضی برای هر متر این واحد 70 متری که در طبقه سوم واقع شده باید 71 میلیون و 428 هزارتومان بپردازد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز