جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در پرند

تورم گریبان‌گیر بازار مسکن شده و تغییراتی در قیمت خانه در تهران بوجود آورده است. با افزایش قیمت مسکن بسیاری افراد در اطراف تهران جستجو می‌کنند که براساس جدیدترین قیمت‌ها، آپارتمان 100 متری در پرند حدود 2 میلیارد تومان قیمت دارد.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت 6 آپارتمان 100 متری در پرند را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 100 متری در پرند محدوده فاز 6 با عمر بنا یک سال یک میلیارد و 865 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه همکف واقع شده و هر متر آن 18 میلیون و 650 هزارتومان قیمت دارد. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، انباری و دو اتاق اشاره کرد.

*دیگر آپارتمان 100 متری در پرند محدوده فاز 5 یک میلیارد و 900 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دوم  واقع شده و امکاناتی همچون دو اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر این واحد 100 متری 19 میلیون تومان تعیین شده است.

آریاک سفر

*براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 100 متری در فاز 4 پرند با عمر بنا 6 سال 2 میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دوخوابه در طبقه چهارم قرار گرفته و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*واحد 100 متری ساخته شده در سال 96 با قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خوابه در طبقه پنجم قرار گرفته و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. متقاضی برای هر متر این واحد 100 متری باید 22 میلیون تومان بپردازد.

بیشتر بخوانید:

*متقاضی خرید آپارتمان 100 متری در پرند محدوده فاز صفر نیازمند بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 470 میلیون تومان است. این واحد در سال 88 ساخته شده و امکاناتی همچون دو اتاق، پارکینگ و انباری دارد. خریدار برای هر متر این واحد باید مبلغی معادل 24 میلیون و 700 هزارتومان بپردازد.

*خریدار با بودجه 3 میلیارد و 300 میلیون تومان می‌تواند آپارتمان 100 متری در پرند محدوده فاز صفر خریداری کند. این واحد دوخوابه دوسال عمر بنا دارد و با امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در پرند

  1. Hamid گفته:

    واقعا چه وضعی شده قیمت یک واحد آپارتمان واقع در فاز صفر پرند با دو سال عمر بنا 3300 سه میلیاردو سیصد میلیون تومان ،خدا بخیر کنه سال جدید رو که چه اتفاقی خواهد افتاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز