قیمت آپارتمان ارزان در فلکه دوم صادقیه

فلکه دوم صادقیه یکی از محبوبترین محله‌های غرب تهران در میان متقاضیان مسکن به شمار می‌رود که طبق بررسی‌های انجام شده در حال حاضر قیمت آپارتمان ارزان در فلکه دوم صادقیه متری 42 میلیون تومان است.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان ارزان در فلکه دوم صادقیه را براساس آگهی‌های فروش قیمت خانه در تهران بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 51 متری نوساز تکخوابه 2 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهام واقع شده و متری 42 میلیون و 156 هزارتومان قیمت دارد. از امکانات این واحد تکخوابه می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

*واحد 50 متری با عمر بنا 26 سال 3 میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده است. قیمت هر متر این آپارتمان واقع در طبقه دوم 66 میلیون تومان است و امکاناتی همچون یک اتاق و انباری دارد.

آریاک سفر

*برای آپارتمان 60 متری در صادقیه 3 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت تعیین شده است. این واحد ساخته شده در سال 78 دارای یک اتاق، پارکینگ و انباری است و در طبقه سوم قرار دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان با عمر بنا 30 سال با امکاناتی همچون یک اتاق و انباری به قیمت 3 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم واقع شده و خریداری برای هر متر آن باید 72 میلیون تومان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

*خریدار برای خرید آپارتمان 50 متری با عمر بنا بیش از 30 سال نیازمند بودجه‌ای معادل 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و اتاق همچنین انباری دارد. متقاضی برای خرید هر متر این آپارتمان باید 78 میلیون تومان بپردازد.

*واحد تکخوابه 56 متری با عمر بنا 17 سال با بودجه 4 میلیارد و 200 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان پارکینگ و انباری را نام برد

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز