هوش مصنوعی اختصاصی آفیس معرفی شد

ژیوار

کاپیلات Copilot یک دستیار هوش مصنوعی مدرن است که به کاربران مایکروسافت ۳۶۵ در ایجاد اسناد آفیس کمک می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مایکروسافت Copilot جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای برنامه‌ها و سرویس‌های مایکروسافت 365 معرفی کرده است که برای کمک به افراد در تولید اسناد، ایمیل‌ها، ارائه‌ها و موارد دیگر طراحی شده است. Copilot که توسط GPT-4 از شرکت OpenAI پشتیبانی می‌شود، مانند یک دستیار در کنار برنامه‌های مایکروسافت 365 قرار می‌گیرد. این ابزار در نوار کناری برنامه‌ها به‌عنوان یک چت‌بات ظاهر می‌شود و به کاربران آفیس اجازه می‌دهد از آن برای تولید متن در اسناد و ایجاد ارائه‌های پاورپوینت احضار کنند.

Copilot همچنین می‌تواند در سراسر برنامه‌های آفیس مایکروسافت احضار شود و در Word برای پیش‌نویس اسناد بر اساس فایل‌های دیگر استفاده شود. سپس متن تولیدشده توسط هوش مصنوعی را می‌توان آزادانه ویرایش کرد. ازآنجایی‌که Copilot اساساً یک چت‌بات است، حتی می‌توان از آن خواست که یک ارائه پاورپوینت 10 اسلایدی بر اساس یک سند Word ایجاد کند یا داده‌های Excel را تجزیه‌وتحلیل یا قالب‌بندی کند.

دریان سفر امید

این بدان معناست که کاربران اکسل می‌توانند از Copilot برای ایجاد فوری تجزیه‌وتحلیل SWOT یا PivotTable بر اساس داده‌ها استفاده کنند. در برنامه Teams مایکروسافت، ویژگی Copilot می‌تواند جلسات را رونویسی کند و چیزهایی را به کاربر یادآوری کند.

بیشتر بخوانید:

Copilot در Outlook نیز وجود خواهد داشت، بنابراین می‌توان زمان کمتری را صرف حذف ایمیل‌ها و پاسخ‌دادن کرد. رشته‌های ایمیل را می‌توان خلاصه کرد و Copilot حتی می‌تواند پیش‌نویس پاسخ‌ها را با جابه‌جایی برای تغییر لحن متن یا طول ایمیل ایجاد کند.

مایکروسافت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ویژگی Business Chat است که در تمام داده‌ها و برنامه‌های Microsoft 365 کار می‌کند. از Microsoft Graph برای گردآوری اسناد، ارائه‌ها، ایمیل‌ها، یادداشت‌ها و مخاطبین در یک رابط چت در تیم‌های مایکروسافت استفاده می‌کند که می‌تواند خلاصه، برنامه‌ریزی کلی و موارد دیگر را ایجاد کند.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در یک رویداد ویژه بهره‌وری هوش مصنوعی از این AI Copilot جدید رونمایی کرد. مایکروسافت پس از اینکه اخیراً یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی را به بینگ آورد، به‌سرعت به سمت ادغام مدل‌های زبان بزرگ OpenAI در مجموعه Microsoft 365 خود حرکت می‌کند. اعلامیه مایکروسافت تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که گوگل ویژگی‌های مشابه هوش مصنوعی را برای Google Workspace از جمله تولید متن با کمک هوش مصنوعی در Gmail، Docs و موارد دیگر اعلام کرد.

درحالی‌که مایکروسافت مطمئناً با چشم‌انداز مبتنی بر هوش مصنوعی خود برای برنامه‌های آفیس به‌سرعت در حال حرکت است، مطمئناً نگرانی‌هایی در مورد این سرعت نوآوری و دقت مدل‌های هوش مصنوعی آن وجود خواهد داشت، به‌ویژه زمانی که کاربران مایکروسافت 365 ممکن است در ماه‌های آینده از آن‌ها برای داده‌های تجاری استفاده کنند.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : مایکروسافت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز